Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ubåt sa:Toppen, va kul! Rock Star - spot on! Du är en sann inspiratör Dan! ?
EST sa:Ubåt sa:Toppen, va kul! Rock Star - spot on! Du är en sann inspiratör Dan! ?
Hehe tack deras ord inte mina? men kul är det tredje gången nu!
jofahjalm sa:Idag var jag på Ica och hämtade upp en Peruansk skönhet. Det kostar 495 kr att lösa ut den. Fortfarande oklart vad jag betalade för, troligen mycket administrativ avgift för att betala lite moms.
Peppen var dock total när jag hittade en t-shirt och en näve klistermärken som en bonus. Jag hittade även ett peruanskt mynt, så jag misstänker att den gode Marino är pojken med guldbyxorna.
Pepp!
Eftersom det är en xc-hoj blev det invägning direkt. 2,66 kg med dropout, axel och sadelstolpsklämma. Lättare än min Transitions TransAM, klar bergsget!
Sedan byggdes det:
Och det blev jättefint:
Imorgon blir det premiärtur.
happymtb.fr sa:Snyggt Jofa! ?
Är det för att minimera flexet att du valde bort sliding dropouts?
Luthman Photography sa:Fin cykel, men framför allt tycker jag att ditt boende verkar spexigt!
Rockingman sa:Jeflar vad fet!
Min ram dröjer lite, Marino har väl blivit utarbetad för han skulle till Mexico på semester i två veckor...
jofahjalm sa:Luthman Photography sa:Fin cykel, men framför allt tycker jag att ditt boende verkar spexigt!
Jag har en njutningsbur. Vill du se den?
jofahjalm sa:Det ska jag nog kunna fixa.
Nej?jofahjalm sa:happymtb.fr sa:Snyggt Jofa! ?
Är det för att minimera flexet att du valde bort sliding dropouts?
Nej. Dels har många modeller problem med att sitta på plats, det är onödig komplexitet och inget jag vill använda. Singelspeed är inget jag suktar efter.
Hasse#7 sa:Snyggt Wictor! Ser potent ut. Du får skynda dig att använda den innan du är för gammal.
larsaw sa:149 gram från någon asiatisk barnarbetares flinka handlag...
H. sa:larsaw sa:149 gram från någon asiatisk barnarbetares flinka handlag...
Jag läste "No hand Theo" och tänkte att namnvalet kanske avspeglar säkerhetstänket i fabriken, vilket därmed skulle förklara prislappen. Men så var det visst inte... :)
jofahjalm sa:Det ska jag nog kunna fixa.
Kan den ha varit min från början? ?jofahjalm sa:Jag har en motsvarande stam nu i 50 mm med superstarslogga. Den flexar märkbart.
Värdefull proviniens iallafall ?jofahjalm sa:Så är det.