Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
0xDEADGurra sa:Har inte kunnat provcykla då jag inte har något vevlager och bara 26-hjul. Men den könns bra att sitta på. Tror det blir rätt tajt mellan klinga o kedjestag men så länge det inte tar i så.
Det blir nog oförändrad geo.
Men det måste bli nytt namn.
2 byte hex. Några förslag? B0B0? EDA? DAF?
Gurra sa:Har inte kunnat provcykla då jag inte har något vevlager och bara 26-hjul. Men den könns bra att sitta på. Tror det blir rätt tajt mellan klinga o kedjestag men så länge det inte tar i så.
DarthVidar sa:Gurra sa:Har inte kunnat provcykla då jag inte har något vevlager och bara 26-hjul. Men den könns bra att sitta på. Tror det blir rätt tajt mellan klinga o kedjestag men så länge det inte tar i så.
"3vi1 1337" såklart!! Alternativt 4y8487u (1337-förkortning av "all your base are belong to us")! Eller varför inte idfak, koden som ju ger dig alla vapen och nycklar i de första doom-spelen! Annars har jag alltid gillat namnet "Die Anna" från Carmageddon II :-)
xdr sa:DarthVidar sa:Gurra sa:Har inte kunnat provcykla då jag inte har något vevlager och bara 26-hjul. Men den könns bra att sitta på. Tror det blir rätt tajt mellan klinga o kedjestag men så länge det inte tar i så.
"3vi1 1337" såklart!! Alternativt 4y8487u (1337-förkortning av "all your base are belong to us")! Eller varför inte idfak, koden som ju ger dig alla vapen och nycklar i de första doom-spelen! Annars har jag alltid gillat namnet "Die Anna" från Carmageddon II :-)
Idkfa är det (Iddgd för odödlighet).
DarthVidar sa:xdr sa:DarthVidar sa:Gurra sa:Har inte kunnat provcykla då jag inte har något vevlager och bara 26-hjul. Men den könns bra att sitta på. Tror det blir rätt tajt mellan klinga o kedjestag men så länge det inte tar i så.
Pawnage! Pinsaaamt, klart det är så!
xdr sa:DarthVidar sa:xdr sa:DarthVidar sa:Gurra sa:Har inte kunnat provcykla då jag inte har något vevlager och bara 26-hjul. Men den könns bra att sitta på. Tror det blir rätt tajt mellan klinga o kedjestag men så länge det inte tar i så.
Pawnage! Pinsaaamt, klart det är så!
Jag vet dock inte hur jag ska känna över att jag kan det i huvudet.
cat bike > /dev/nullGurra sa:Har inte kunnat provcykla då jag inte har något vevlager och bara 26-hjul. Men den könns bra att sitta på. Tror det blir rätt tajt mellan klinga o kedjestag men så länge det inte tar i så.
DarthVidar sa:Varför inte kort och gott Ping (eller 9in6)?
Det är datornördigt och låter lite som ett gulligt husdjur dessutom, men så är det namnet på värsta dödsduron (kontraster är ju kul)!
EST sa:Hittade en till Marino eller jag tror att det är en ganska övertygad om att det är en , snygg som satan är det iallafall :)
BigF sa:EST sa:Hittade en till Marino eller jag tror att det är en ganska övertygad om att det är en , snygg som satan är det iallafall :)
Marino har lagt ut den på sitt Instagram-konto så ja.
fredrikforsberg sa:Att folk envisas med dessa fula jäkla framskärmar, sabbar hela utseendet tycker jag!
Makten sa:fredrikforsberg sa:Att folk envisas med dessa fula jäkla framskärmar, sabbar hela utseendet tycker jag!
Själv förstår jag inte hur man kan köra utan. Lera i hela ansiktet och ögonen sabbar seendet:-)
Makten sa:fredrikforsberg sa:Att folk envisas med dessa fula jäkla framskärmar, sabbar hela utseendet tycker jag!
Själv förstår jag inte hur man kan köra utan. Lera i hela ansiktet och ögonen sabbar seendet:-)
fredrikforsberg sa:Jo en praktiskt betydelse har det såklart men det finns ju mycket snyggare skärmar, dock mindre
EST sa:Nice väldigt lik min fast lite snällare överallt? blir nog kanon det där nu när han är hemma å kan kolla över allting själv!
H. sa:Makten sa:fredrikforsberg sa:Att folk envisas med dessa fula jäkla framskärmar, sabbar hela utseendet tycker jag!
Fast man dokumenterar ju cykeln utan. Precis som den är rentvättad och har växeln i rätt läge och däcksloggorna i synk åt läsbart håll.
Håller med Makten!Makten sa:fredrikforsberg sa:Att folk envisas med dessa fula jäkla framskärmar, sabbar hela utseendet tycker jag!
happymtb.fr sa:Håller med Makten!Makten sa:fredrikforsberg sa:Att folk envisas med dessa fula jäkla framskärmar, sabbar hela utseendet tycker jag!
Marshguard eller liknande duger bara åt solskencyklister ?
Däremot är skärm back ful som stryk oavsett modell...
EST sa:Hittade en till Marino eller jag tror att det är en ganska övertygad om att det är en , snygg som satan är det iallafall :)
fredrik168 sa:EST sa:Hittade en till Marino eller jag tror att det är en ganska övertygad om att det är en , snygg som satan är det iallafall :)
Production privee-kopia !!! Shan
EST sa:fredrik168 sa:EST sa:Hittade en till Marino eller jag tror att det är en ganska övertygad om att det är en , snygg som satan är det iallafall :)
Production privee-kopia !!! Shan
Jag la upp geon på Shan bredvid den nu har jag bara fånen å kolla med med jag måste nog säga att de inte är så lika eller vad tänkte du på om man får fråga?
Sen tycker jag att det är skit samma när man får det man vill å det är svetsat en 2 killar istället för en fabrik med kineser? vet ju bara hur kass passning det är på Banshee som ska vara premium..
Hittade en till snygging han byggt!
Makten sa:Jäklar! Fantastiskt rena och snygga linjer på den:-) Med en såpass enkel design borde det finnas stort utrymme att trolla med geometrin, förutsatt att slaglängden bak inte är jättelång.
Erikoz sa:Snyggt! Nämnde herr Marino några geo-siffror på den?