marino bikes the tråd!

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum
marino bikes the tråd!
Gurra sa:
Har inte kunnat provcykla då jag inte har något vevlager och bara 26-hjul. Men den könns bra att sitta på. Tror det blir rätt tajt mellan klinga o kedjestag men så länge det inte tar i så.

Det blir nog oförändrad geo.
Men det måste bli nytt namn.
2 byte hex. Några förslag? B0B0? EDA? DAF?
0xDEAD

marino bikes the tråd!
Gurra sa:
Har inte kunnat provcykla då jag inte har något vevlager och bara 26-hjul. Men den könns bra att sitta på. Tror det blir rätt tajt mellan klinga o kedjestag men så länge det inte tar i så.

"3vi1 1337" såklart!! Alternativt 4y8487u (1337-förkortning av "all your base are belong to us")! Eller varför inte idfak, koden som ju ger dig alla vapen och nycklar i de första doom-spelen! Annars har jag alltid gillat namnet "Die Anna" från Carmageddon II :-)

Senast ändrad:
marino bikes the tråd!
DarthVidar sa:
Gurra sa:

"3vi1 1337" såklart!! Alternativt 4y8487u (1337-förkortning av "all your base are belong to us")! Eller varför inte idfak, koden som ju ger dig alla vapen och nycklar i de första doom-spelen! Annars har jag alltid gillat namnet "Die Anna" från Carmageddon II :-)

Idkfa är det (Iddqd för odödlighet).

Edit: q inte g

Senast ändrad:
marino bikes the tråd!
xdr sa:
DarthVidar sa:
Gurra sa:

Idkfa är det (Iddgd för odödlighet).

Pawnage! Pinsaaamt, klart det är så!

marino bikes the tråd!
DarthVidar sa:
xdr sa:
DarthVidar sa:
Gurra sa:

Jag vet dock inte hur jag ska känna över att jag kan det i huvudet.

marino bikes the tråd!
xdr sa:
DarthVidar sa:
xdr sa:
DarthVidar sa:
Gurra sa:

Jag vet dock inte hur jag ska känna över att jag kan det i huvudet.

äh, sånt där sitter ju i muskelminnet :)

marino bikes the tråd!
Många bra förslag.
Många är Tyvärr inte hex. 0123456789ABCDEF

Lirade mest quake
noclip - gå genom väggar
impulse 9 - alla vapen

Commander Keen var ju en favvo.

Svårt.

marino bikes the tråd!
Jag gjorde en skylt till våran datateknikers sparkcykel 48 k med klassiska data bokstäver. De flesta fattade ingenting men han blev jätteglad?

marino bikes the tråd!
Varför inte kort och gott Ping (eller 9in6)?

Det är datornördigt och låter lite som ett gulligt husdjur dessutom, men så är det namnet på värsta dödsduron (kontraster är ju kul)!

marino bikes the tråd!
Gurra sa:

cat bike > /dev/null

marino bikes the tråd!
Hittade en till Marino eller jag tror att det är en ganska övertygad om att det är en , snygg som satan är det iallafall :)

23319370_1901519416543342_7254885291896963382_n.jpg

marino bikes the tråd!
Makten sa:
fredrikforsberg sa:
Att folk envisas med dessa fula jäkla framskärmar, sabbar hela utseendet tycker jag!

Själv förstår jag inte hur man kan köra utan. Lera i hela ansiktet och ögonen sabbar seendet:-)

Fast man dokumenterar ju cykeln utan. Precis som den är rentvättad och har växeln i rätt läge och däcksloggorna i synk åt läsbart håll.

marino bikes the tråd!
Å här geon på den jag hittade förut :) Här specad utan framskärm!!

23432898_10215631647172077_204062831_o.jpg

Å här på en shawn slå man kan jämföra?

PP-GEOMETRIES-NEW-SHAN-big.jpg

Senast ändrad:
marino bikes the tråd!
Det blev lite ändringar från Ada till ping

Lite lägre bb
Lite högre stack
Lite längre Eff TT

Bilagor

• A44A6005-AA6D-4DEB-BCE5-F62A8B3E81E1.jpeg
    A44A6005-AA6D-4DEB-BCE5-F62A8B3E81E1.jpeg
    110.3 KB · Besök: 118
marino bikes the tråd!
Nice väldigt lik min fast lite snällare överallt? blir nog kanon det där nu när han är hemma å kan kolla över allting själv!

marino bikes the tråd!
fredrikforsberg sa:
Jo en praktiskt betydelse har det såklart men det finns ju mycket snyggare skärmar, dock mindre

Smaken är som baken. Jag tycker slimmade, lite längre skärmar är snyggare än Marshguard och liknande som pekar rakt bakåt och inte hjälper lika mycket. De syns ju betydligt mer just för att de inte följer däcket.

Är det nåt som är fult däremot, så är det gigantisk kassett på en HT. Vet inte riktigt varför, men det ser bara helt fel ut.

marino bikes the tråd!
Jag ska panga på en sunrace 42-11 (fast byta till 12t minsta för 11t är bajs)

Nu har man ju 27,5 hjul och ”semi-plus” (haha) så en 42 t borde smälta in. :)

marino bikes the tråd!
EST sa:
Nice väldigt lik min fast lite snällare överallt? blir nog kanon det där nu när han är hemma å kan kolla över allting själv!

Ja din var ju mäd! Får se om nästa iteration blir värre eller snällare.

Men om den är bra så blir det nog som Jofa också tänkt, en pendlare till både mig och fru.

Ska man ha boost på pendlaren för att gå bananas på interoperability i cykelstallet?

marino bikes the tråd!
H. sa:
Makten sa:
fredrikforsberg sa:
Att folk envisas med dessa fula jäkla framskärmar, sabbar hela utseendet tycker jag!

Själv förstår jag inte hur man kan köra utan. Lera i hela ansiktet och ögonen sabbar seendet:-)

Fast man dokumenterar ju cykeln utan. Precis som den är rentvättad och har växeln i rätt läge och däcksloggorna i synk åt läsbart håll.

Om den ska säljas ja.

marino bikes the tråd!
Makten sa:
fredrikforsberg sa:

Håller med Makten!
Marshguard eller liknande duger bara åt solskencyklister ?
Däremot är skärm back ful som stryk oavsett modell...

marino bikes the tråd!
happymtb.fr sa:
Makten sa:
fredrikforsberg sa:

Håller med Makten!
Marshguard eller liknande duger bara åt solskencyklister ?
Däremot är skärm back ful som stryk oavsett modell...

Då kör jag helllre i cyklop än med en sån där ful skärm, hur praktisk den än är.

marino bikes the tråd!
fredrik168 sa:
EST sa:
Hittade en till Marino eller jag tror att det är en ganska övertygad om att det är en , snygg som satan är det iallafall :)

Production privee-kopia !!! Shan

Jag la upp geon på Shan bredvid den nu har jag bara fånen å kolla med med jag måste nog säga att de inte är så lika eller vad tänkte du på om man får fråga?
Sen tycker jag att det är skit samma när man får det man vill å det är svetsat en 2 killar istället för en fabrik med kineser? vet ju bara hur kass passning det är på Banshee som ska vara premium..
Hittade en till snygging han byggt!

FB_IMG_1510349972086.jpg

marino bikes the tråd!
EST sa:
fredrik168 sa:
EST sa:

Production privee-kopia !!! Shan

Jag la upp geon på Shan bredvid den nu har jag bara fånen å kolla med med jag måste nog säga att de inte är så lika eller vad tänkte du på om man får fråga?
Sen tycker jag att det är skit samma när man får det man vill å det är svetsat en 2 killar istället för en fabrik med kineser? vet ju bara hur kass passning det är på Banshee som ska vara premium..
Hittade en till snygging han byggt!

Tänkte mer att det lyser privee om den utseendemässigt

marino bikes the tråd!
Snackade med Marino nyss å han har omdesignat svingen till sin fs tycker den ser jäkligt stabil ut! Denna är för 27,5" hjul men det verkar inte vara nåt problem att få som 29 a heller?
Ja jag är väldigt sugen 550 dollars helt ok!

received_10215682441121894.jpeg

FB_IMG_1510682359496.jpg

Senast ändrad:
marino bikes the tråd!
Jäklar! Fantastiskt rena och snygga linjer på den:-) Med en såpass enkel design borde det finnas stort utrymme att trolla med geometrin, förutsatt att slaglängden bak inte är jättelång.

marino bikes the tråd!
Makten sa:
Jäklar! Fantastiskt rena och snygga linjer på den:-) Med en såpass enkel design borde det finnas stort utrymme att trolla med geometrin, förutsatt att slaglängden bak inte är jättelång.

Ja de ser riktigt rent å snyggt ut!! Snart har vi en fs Marino i Örebro tyvärr inte min :(

marino bikes the tråd!
Vikt då 3,9 kilo lackad å klar :) Det är samma som Production privee no 5, BTR ligger på 4,6 osv Cotic vet jag inte men Starling 3,3 fast då är det finrör ;) Men dessa med 4130 verkar ligga på ca 4 kilo. Å de är nog de som håller!!!!

23551286_840472829463634_448659584937157018_o1.jpg

23550127_10215694579425344_1121980915636088674_o.jpg

Tillbaka
Topp