marino bikes the tråd!

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum
marino bikes the tråd!
Paco sa:
larsaw sa:
Jo nu fick jag lite respons

Här är det fortfarande tyst......och jag tänker inte skaffa FB......

Samma här, I am too old for that shit ;-)
Dessutom flyr väl kidsen fejjan och kvar är bara ålderskrisande gubbar haha.
Följer han sitt vanliga monster så kommer det nåt mail när man précis börjat ge upp hoppet om respons så jag håller mig lugn lite till.

marino bikes the tråd!
glitch sa:
Paco sa:
larsaw sa:

Följer han sitt vanliga monster så kommer det nåt mail när man précis börjat ge upp hoppet om respons så jag håller mig lugn lite till.

Det var bara loggorna kvar att fixa på min ram så han hör nog av sig snart.

043DBF07-C2ED-4516-878B-C79D72BF011D.jpeg

marino bikes the tråd!
Paco sa:
glitch sa:
Paco sa:
larsaw sa:

Superclean. Vad blir det för färg på loggorna?

marino bikes the tråd!
aribr sa:
Paco sa:
glitch sa:
Paco sa:
larsaw sa:

Superclean. Vad blir det för färg på loggorna?

Det var visst någon högtid igår och då stod det stilla i verkstaden.

Loggorna blir vita.

5D6F3639-3056-4C92-9059-CB1EAB9DCE7A.jpeg

marino bikes the tråd!
Efter en del språkförbistringsmail landade vi i att göra nåt han gjort förr.
Tack Dan för loggan :)
Saknar tydligen klarlack för att kunna göra klartm först var det iscg fäste nu klarlack.
Lev för dagen inga konstigheter =)
IMAG6120.jpg

marino bikes the tråd!
Marino bad så hemskt mycket om ursäkt för att det tar tid att få klart min ram. Han har tydligen alldeles för mycket att göra.

98ABBFC1-74E2-45E5-B062-F866D9F8C995.jpeg

Nästa gång jag beställer en ram så ser ni andra till att vänta, ok??

marino bikes the tråd!
Paco sa:
Marino bad så hemskt mycket om ursäkt för att det tar tid att få klart min ram. Han har tydligen alldeles för mycket att göra.

Nästa gång jag beställer en ram så ser ni andra till att vänta, ok??

Haha får hoppas att min ersättningsram inte kommer ta superlång tid.

marino bikes the tråd!
Måste tacka marr för valet av färgen på ramen och loggorna.??

47F5131B-FD8B-4442-87CD-082A9F8E9B68.jpeg

Måste nog sparka liv i den dödade byggtråden iaf?

marino bikes the tråd!
larsaw sa:
Paco sa:

Snugg juu! Ännu fetare är att Marino kanske kan få tummen ur o svetsa klart min enhörning #repostfrombackinthedays...

Nu ska jag väl inte gnälla men tycker ändå att det är skumt att han valde att bygga min föra din. Ni hade väl spikat geon och allt innan jag började surra om min?

marino bikes the tråd!
Paco sa:
larsaw sa:
Paco sa:

Snugg juu! Ännu fetare är att Marino kanske kan få tummen ur o svetsa klart min enhörning #repostfrombackinthedays...

Nu ska jag väl inte gnälla men tycker ändå att det är skumt att han valde att bygga min föra din. Ni hade väl spikat geon och allt innan jag började surra om min?

Njae, jag började ju dribbla runt gällande att vilja använda 216x63 dämpare o ändå bara få ut 130-140mm slag (samt mera progressivitet).
Så klart antog han utmaningen, men insåg inte att han då behöver bygga en ny jigg för att bygga en annorlunda (högre) baktriangel.

Sen TROR jag att han även jobbar på grejer som han inte får visa upp på internet... Den uppdragsgivaren har troligen också köpt sig ”förkörsrätt” :/

marino bikes the tråd!
larsaw sa:
Sen TROR jag att han även jobbar på grejer som han inte får visa upp på internet... Den uppdragsgivaren har troligen också köpt sig ”förkörsrätt” :/

Att han bygger åt det märket jag har på tishan ikväll är känt sedan länge och dom har ju rätt högt tryck på prylarna just nu?

marino bikes the tråd!
Paco sa:
larsaw sa:

Att han bygger åt det märket jag har på tishan ikväll är känt sedan länge och dom har ju rätt högt tryck på prylarna just nu?

Japp men ni vet inte vad nytt som byggs ;)

marino bikes the tråd!
Hmmm intressant....några teasers? Iaf så hoppas jag att det blir bra QC från och med nu :) De där gatu/gravel cyklarna ser väldigt bra ut, blir kul att följa.

marino bikes the tråd!
Paco sa:
larsaw sa:

Han handlaminerar 600 Ripmo-ramar för att cykelkraft ska kunna komma ikapp sin orderkö? ;)

marino bikes the tråd!
ceel sa:
Paco sa:
larsaw sa:

Han handlaminerar 600 Ripmo-ramar för att cykelkraft ska kunna komma ikapp sin orderkö? ;)

Hur fan visste du att det stod Cykelkraft på min t-shirt?!

marino bikes the tråd!
Luthman Photography sa:
Är det Sick han bygger åt då? Lite spännande isf, de lär ju göra en hyffsat bra affär på det med tanke på vad Marinos ramar kostar direkt och vad Sicks ramar kostar.

Japp han bygger endel av deras fast de har bättre garanti än han å pinion lådor å lite annat som Marino inte får tag i. Sen får man självklart betala för namnet å deras design men fortfarande billigare än många andra även de som byggs i Asien.

marino bikes the tråd!
EST sa:
Luthman Photography sa:
Är det Sick han bygger åt då? Lite spännande isf, de lär ju göra en hyffsat bra affär på det med tanke på vad Marinos ramar kostar direkt och vad Sicks ramar kostar.

Japp han bygger endel av deras fast de har bättre garanti än han å pinion lådor å lite annat som Marino inte får tag i. Sen får man självklart betala för namnet å deras design men fortfarande billigare än många andra även de som byggs i Asien.

Intressant att de erbjuder bättre garantier på, typ, samma ramar...

Tillbaka
Topp