Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha – jag är sämst! Frakten blev dyrare än gaffeln (100 dollar gaffel, 110 dollar frakt). Känns ju lite konstigt att betala innan de fått detaljer som hål för stänkskärmar och rack och vilken bromsstandard det ska vara. Borde ju rimligtvis påverka priset.
Så pass uppstyrt är det inte. Angående frakten får man nog synka med någon som beställer en cykel om det ska funka.Haha – jag är sämst! Frakten blev dyrare än gaffeln. Känns ju konstigt att betala innan de fått detaljer som hål för stänkskärmar och rack och vilken bromsstandard det ska vara. Borde ju rimligtvis påverka priset.
Se fin ut. Jag gillar baktriangeln.Äntligen är ramen klar! Beställde den i mitten av september.....
Är det din som är på väg kanske? ?Äntligen är ramen klar! Beställde den i mitten av september.....
Jag såg det där, hoppas verkligen det!?Är det din som är på väg kanske? ?Visa bilaga 492156
Nej nej, men frågade om linkage någon sida upp. Nu är det tydligen på gång med horst länk....Har du beställt?
Lackad och klar, betalat slutpenning och hoppas nu på snabb frakt
Väntar på att min ska komma hem. Från Peru till Sverige tog det lite mer än 1 vecka, just nu ligger den hos tullen.?Lackad och klar, betalat slutpenning och hoppas nu på snabb frakt?Visa bilaga 494549
Frame, constructed from aluminium or aluminium and carbon fibres, for the use in the manufacture of bicycles (including e-bikes)
Var dämpare med eller bara ram?Jag fick pröjsa 1740 i importmoms och 850 i tullavgift.
Nån grej som smalnar rör.Vad är det? Storyn är borta från undra.
Sliding dropouts med 435-455mm, 1301 hjulbas verkar vara på 450mm, men ja, väldigt lång. Det blir mitt insteg i enduro/trail, vill ha den för att leka runt i skogarna hemma, kanske ibland åka till Alperna eller nån Bike Park, bli bättre tekniskt. Blir min 4:e stålhoj, leve N+1, och att skruva, leta delar osv är minst lika kul som själva cyklingen.Beror lite på vad du vill ha den till. Leka runt? Nja, 1301 hjulbas är enormt, men reachen är kanske lagom när man lagt till en del spacers under styrstamen. Jag hade inte velat ha den så lång för vanlig stigcykling (runt 190cm), men jag föredrar nog lite kortare än det som är inne just nu.
62 är flackt, men med sag så är man kanske närmare 64.
Surt. Be M att skicka cable guides och svetsa dit de själv (eller hitta en svetsare) är nog en annan lösning. Du får kanske fargmatcha ramen men det borde inte vara galet mycket jobb. Så klart att det inte ska hända.Håller på och bygger upp min ram. Upptäckte att de missat att sätta dit fästen för bromsslang och växelvajer på sadelstagen. Sjukt irriterande. Fick tillbaka 70 bucks av marino vilket iofs var schysst men ändå irriterande när man beställt custom och väntat i ett halvår. Får köra med självhäftande fästen.
Runtomkring där borde du hamna.![]()
det är ju lite suktande att beställa en scout klon bara för att känna på stål, kan man gissa att en som skall kosta 355 dollars lär hamna på typ 5000 kr med frakt och tull och så?