marino bikes the tråd!
Paco sa:BigF sa:Det där ska jag göra på min också. Tänkte dock göra det innan jag sätter i vevlagret. :DEST sa:Dreneringshål!
Fegis?
Om jag någonsin får min ram alltså. ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Paco sa:BigF sa:Det där ska jag göra på min också. Tänkte dock göra det innan jag sätter i vevlagret. :DEST sa:Dreneringshål!
Fegis?
Vad i hela friden heter det på engelska då? ?EST sa:Nää jag fick säga vart de skulle sitta :) Men de ingår i priset han kanske tror att det är en fixie å ska vara clean??
Luthman Photography sa:Haha! Spännande!
Paco sa:Haha fan vad underbart!??
Har inte glitch fått tillbaka pengarna för sin ram redan?
EST sa:Hehe med min snygga Ministry logga???
Paco sa:EST sa:Hehe med min snygga Ministry logga???
Helt OT, men jag antar att vi tar en bira tillsammans när Ministry kommer till Gävle i sommar??
glitch sa:Hahahah underbart jo det där är min ram som jag fick tillbaka pengarna för ?
Ser snygg ut!! ;-)
Fick mail av Mr. Marino idag men fattar noll.
Nån ram som åkte till Uk sen sverige, sen hade han gjort en till och kombinerat med Gurra men där behövde det ändras några papper???
Jag är helt lost...
marr sa:Sälj den, skänk pengarna till musikhjälpen :D
EST sa:Eller till Marino kanske så många han byggt lite fel så behöver han nog...kolla med han iallafall annars är ju musikhjälpen asbra!
glitch sa:Gissar att lagren blir lätta att byta om man kan släppa lite på spänningen med den där skruven?
aribr sa:En liten teaser...
EST sa:aribr sa:En liten teaser...
Jävligt snygg färg på den där!!
aribr sa:En liten teaser...
aribr sa:Haha ok. Min ram har ändå bara 130 slag så jag har väl en trail hoj då. :)
Det förstår jag... toksnygg ju ?aribr sa:
larsaw sa:aribr sa:Haha ok. Min ram har ändå bara 130 slag så jag har väl en trail hoj då. :)
Fast lagom till Marion-träffen (nästa år) är väl våra cyklars geo XC-klassade :D :D :D
wobblie sa:larsaw sa:aribr sa:Haha ok. Min ram har ändå bara 130 slag så jag har väl en trail hoj då. :)
Fast lagom till Marion-träffen (nästa år) är väl våra cyklars geo XC-klassade :D :D :D
Om någon arrangerar en Marion-träff vill jag se på!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Marion_7400