Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Foss sa:Det är alltså den här typen av lås det rör sig om.
Foss sa:Det är alltså den här typen av lås det rör sig om.
Foss sa:Har vinkelslip, provar med den då. Tack för tipsen!
Hasse#7 sa:Foss sa:Har vinkelslip, provar med den då. Tack för tipsen!
Se till att inte spruta gnistor på cykeln, glas eller annat ömtåligt. De brinner fast. Avtala åtgärden med någon som kan föra din talan ifall happykollektivet kommer och sätter sig på dig.
Foss sa:Hasse#7 sa:Foss sa:Har vinkelslip, provar med den då. Tack för tipsen!
Se till att inte spruta gnistor på cykeln, glas eller annat ömtåligt. De brinner fast. Avtala åtgärden med någon som kan föra din talan ifall happykollektivet kommer och sätter sig på dig.
Du menar om jag åsamkar cyklarna skador i samband med ingreppet pga. Gnistsprutet som förväntas uppstå? :)
Foss sa:Hasse#7 sa:Foss sa:Har vinkelslip, provar med den då. Tack för tipsen!
Du menar om jag åsamkar cyklarna skador i samband med ingreppet pga. Gnistsprutet som förväntas uppstå? :)
patten sa:Du kan med fördel olja in överkroppen och köra med tighta korta jeansshorts till det.
Hasse#7 sa:Inoljningen kommer förhöja fortsättningen när happy skall ta fast dig som cykeltjuv och folk sätter sig på dig men hela tiden glider av. Det blir episkt!
Finns det inget liniment som funkar? Mera cykelrelaterat liksom.Jimel sa:Vilken olja ska man köra med? Viskositet?
dabac sa:Finns det inget liniment som funkar? Mera cykelrelaterat liksom.Jimel sa:Vilken olja ska man köra med? Viskositet?
Kedjeolja på så mycket hud verkar sådär.
Sambal Oelek sa:en rebar cutter klipper väl sånt som en dans
heklamama sa:Har kapat bygellås med vinkelslip på trottoaren.
Förväntade mig att bli nedbrottad
och sutten på.
Ingenting hände.
Besvikelsen.
Foss sa:Jag har klippt biltak med sånna verktyg, som att klippa i smör. Jag blir förvånad om dom inte skulle klara ett simpelt cykellås?
Vi hade ett riktigt monsterverktyg med två stora klingor också, har för mig att dom snurrade åt olika håll?! Tror dom främst var till för att såga sig in genom tak?
Foss sa:Jag har klippt biltak med sånna verktyg, som att klippa i smör. Jag blir förvånad om dom inte skulle klara ett simpelt cykellås?
Vi hade ett riktigt monsterverktyg med två stora klingor också, har för mig att dom snurrade åt olika håll?! Tror dom främst var till för att såga sig in genom tak?
Foss sa:Jag läre göra er besvikna, nyckelknippan är återfunnen så det blir inget skärande den här gången. Vi har även gripit en misstänkt nyckeltjyv men han är för ung för att rättssystemet ska vilja hantera ärendet. Jag får ta hand om lagföringsprocessen på egen hand. Som familjens Judge Dredd så dömer jag honom till minus en festis i helgen. Case closed och tack för hjälpen!