Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Enduro Fredrik sa:Är den värd att köpa och sedan slänga på lite bättre komponenter? Så som växel, hjul och en ny gaffel kanske?
+1Jeppe_E sa:Nej, då är det bättre att köpa rätt från början
HåkanC sa:+1Jeppe_E sa:Nej, då är det bättre att köpa rätt från början
/Håkan
Enduro Fredrik sa:HåkanC sa:+1Jeppe_E sa:Nej, då är det bättre att köpa rätt från början
/Håkan
I see!
Du är inne på något.Enduro Fredrik sa:Ah, asså jag hade ju mest tänkt att ta till den här när jag behöver komma ifrån skogen (mtb 4 life) så jag söker väl inget extravagant.. Lägger hellre de på min enduro hoj. Fast det kliar ju lite i fingrarna ändå. Så jag kanske tar mitt förnuft till fånga och väntar lite. Jag menar.. Att gå ifrån X01 till claris... Bara de är ju lite oupphetsande :p
emmer sa:Du är inne på något.Enduro Fredrik sa:Ah, asså jag hade ju mest tänkt att ta till den här när jag behöver komma ifrån skogen (mtb 4 life) så jag söker väl inget extravagant.. Lägger hellre de på min enduro hoj. Fast det kliar ju lite i fingrarna ändå. Så jag kanske tar mitt förnuft till fånga och väntar lite. Jag menar.. Att gå ifrån X01 till claris... Bara de är ju lite oupphetsande :p
Köper man något för muppigt så blir det... ...eh, muppigt.