Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mini_me sa:Fin.
Tips är att redigera bort reg nr. Står den skriven på dig kan folk spåra vart din cykel brukar finnas.
Vernersson sa:Har också sedan en månad en Caddy (Maxi Life) som får agera "cykelbl".
Dåligt kort men det illustrerar iaf hur hojen/hojarna säkras inne i bilen =)
Fabrikstonade rutor som har kompletterats med solarplexius skivor.
Depåmatta från Fultema för att slippa lersanera bilen inuti senare ;)
En kollega till mig lämnar alltid olåst , så att buset ska kunna inspektera utan att behöva bryta sig in. ?skogsvakt sa:... Denna typ av hantverkarbilar är extremt utsatta för inbrott. Särskilt de där man inte kan se in i skåpet. Se för guds skull inte till att förvara verktyg, cyklar o dyl där bak. Helt rent ska det vara annars är det borta. Lycka till
Skogsgubben sa:En kollega till mig lämnar alltid olåst , så att buset ska kunna inspektera utan att behöva bryta sig in. ?skogsvakt sa:... Denna typ av hantverkarbilar är extremt utsatta för inbrott. Särskilt de där man inte kan se in i skåpet. Se för guds skull inte till att förvara verktyg, cyklar o dyl där bak. Helt rent ska det vara annars är det borta. Lycka till
Skogsgubben sa:En kollega till mig lämnar alltid olåst , så att buset ska kunna inspektera utan att behöva bryta sig in. ?skogsvakt sa:... Denna typ av hantverkarbilar är extremt utsatta för inbrott. Särskilt de där man inte kan se in i skåpet. Se för guds skull inte till att förvara verktyg, cyklar o dyl där bak. Helt rent ska det vara annars är det borta. Lycka till