Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Välkommen till KungensKurva-kickers ?
(Självklart är vi ingen grupp och således heter vi inte så...) men från Happy så finns det väl 10-15 st som frekvent (nåja) hojar i Gömmaren/Visättra, problemet är att alla verkar hoja vid olika tider så det är sällan några större grupper.
I denna tråd: http://happymtb.org/forum/read.php/1/1982036/page=41 brukar det annonseras om gruppcyklingar o dyligt.
Personligen så kör jag mest för motionen/teknikens skull (när jag inte letar nya smultronstigar), dvs antingen maxfart eller olika tekniska moment om o om igen, ingen av dessa cyklingsvarianter känns så värst sociala varför jag alltså mest hojar solo.
Några av smultronstigarna brukar dyka upp på SBR'n (dvs mini-enduro-svart-rejs), nästa kommer att gå av stapeln i mitten/slutet på September. Det är ett gyllene tillfälle att träffa likasinnade :)