Alexhell
Aktiv medlem
MTB-filmer med coola tjejer
Van Girl Yuka
A Japanese woman happened to marry a Canadian, living in a van full time since July 2018! We love riding MTB and try to explore nature all over the world. どう...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
www.thebloombmx.com
www.instagram.com
www.instagram.com
Alma Wiggberg hör hemma på den listan också!ågra svenska duktiga tjejer.
Josefin Björkman
Ottilia Jones
finns på instagram
Tjejens har föräldrar har pratat med klassläraren och problemet ska adresseras till killarna(s omgivning) också förstås. Men samtidigt som ett beteende försöker korrigeras i ena änden kan det behövas peppning och inspiration i andra änden.Snacka om att angripa problemet från fel ända. Prata med killarnas föräldrar (och tjejen) om könsstereotyper istället.
Fascineras oändligt av människor som utsätter sig för utdragen misärcykling och älskar det.Lael Wilcox, tough as nails.
Kolla ex. filmerna ”I just want to ride” och ”I’m not stoppning”.
Edit: Kolla också in Laels projekt ”GRIT Anchorage”.
Det hade varit som mest effektfullt att göra det nu såhär i början av terminen, men det faller tyvärr bort pga "anledningar". Med så pass unga barn så kan det räcka att bara lyfta frågan i skolan rent allmänt också, i den bästa av världar.En liten fundering. Om du och några tjejkompisar, i full trailkit, hämtade flickan på skolan för att köra en MTB-runda ihop och ”mobbarna” såg detta skulle det nog bli tyst efteråt. (Med full reservation för att det inte är genomförbart av en massa anledningar). Det är ju relativt små barn, och här och nu är oftast det som gör störst intryck. Oavsett lösning och utfall så ett stort heja till dig för att du adresserar problemet!
Japp, finns två lokala klubbar som kör juniorträningar. Det vore kul om hon blev hooked där!ta med henne till din lokala mountainbike klubb som har juniorer barn medlemmar. Både tjejer och killar finns där, då hamnar hon rätt direkt.
Tjejens har föräldrar har pratat med klassläraren och problemet ska adresseras till killarna(s omgivning) också förstås. Men samtidigt som ett beteende försöker korrigeras i ena änden kan det behövas peppning och inspiration i andra änden.
Jag vill egentligen inte dra denna vettiga tråd OT, men detta vill jag gärna se exempel på. Det låter ju helspexigt. Jag försöker visualisera en kvinnlig variant av stripig hockeyfrilla och vaxad moppemustasch.porrskådisfrisyrer
Hahaha ??Jag vill egentligen inte dra denna vettiga tråd OT, men detta vill jag gärna se exempel på. Det låter ju helspexigt. Jag försöker visualisera en kvinnlig variant av stripig hockeyfrilla och vaxad moppemustasch.
Så jädra jobbigt när en 12-åring åker bättre DH än en själv. Suck... ?Försökt peppa min dotter men hon är inte så pepp ?
Denna hade jag uppe en sväng, hon är ju i vettig ålder också
Just på DH scenen blir det ju lite mer action. Finns ju ett gäng där som ex. Tahnee Seagrave
www.instagram.com
www.instagram.com
Vågar man se den på jobbet?
Denna?Jag passar på att efterlysa en Youtube/vimeo-video som jag såg för ett tag sedan, men som jag inte lyckas hitta igen.
Det var 3-4 tjejer från olika delar av världen som egentligen inte kände varandra, men som tog en segelbåt och åkte upp till Norge. Där cyklade de omkring på olika berg utmed fjordarna. Väldigt snyggt filmat & trevlig video.
Någon som känner igen den & kan klistra in en länk här??
Tack moros!! Det var dem jag tänkte på. Hittar inte exakt den videon som jag minns (eller så har mitt minne ändrat den lite), men typ den här:Denna?
![]()
Exploring Norway and Sweden’s best MTB trails by boat and bus
Cure November blues with this feel-good video that’ll get you planning for your next big adventure.www.redbull.com
Tack moros!! Det var dem jag tänkte på. Hittar inte exakt den videon som jag minns (eller så har mitt minne ändrat den lite), men typ den här: