MTB kan vara farligt.

MTB kan vara farligt.
Den har varit uppe nångång innan, i bättre kvalitet dessutom. Har för mig att han kommer upp oskadad men lite blåslagen.

MTB kan vara farligt.
Jo jag vet att lx05 har intergrerat lager. Frågan är den: om hollowtech 2(integrerat lager) passar alla nyare cyklar? eller egentligen min cykel.:) har en crescent som inte har någon modellbeteckning.
Och har för närvarande ett octalink lager med deore parti(det skrev jag ju förut ?:)

MTB kan vara farligt.
jepp:
fel tråd va?
btw så har ramen inget med vevlagret att göra.
som jag förstått det har man olika/olika många brickor beroende på bredden på "vevhuset" på ramen..

det rekommenderas dock att man planslipar vevlagersidorna innan montering om det inte redan är gjort.

MTB kan vara farligt.
Har för mig att han som ramlade var rätt tacksam för att han hade en kamelbak, räddade troligtvis honom från att 'bryta' ryggen.

MTB kan vara farligt.
Jag tror den leden har varit uppe som ett foto innan, jag tycker jag känner igen det.

Hur f-n vågar vi egentligen cykla utan ryggplatta? Det finns ju så ofantligt mycket man kn bryta ryggen mot i en skog, det räcker ju med väldigt lite. Jag har hört om en som skadade nacken och förlorade känseln i vänstersidan ett år och därefter kom den tillbaka så smått utan att bli helt bra. Han välte då med en spark. Är vi tokar eller vad?

MTB kan vara farligt.
kevlar Skrev:
-------------------------------------------------------
> Är vi tokar
> eller vad?

Ja.

:D

Tillbaka
Topp