MTB till dottern

Rob224ix

Medlem
MTB till dottern
Hej, funderar på en MTB till dottern 12år och 150cm lång. har tittat på Radon ZR 6.0 Lady, någon som vet något om dessa? Ser ju rätt fin ut med singelklinga osv, tips mottages tacksamt.

MTB till dottern
Hej, funderar på en MTB till dottern 12år och 150cm lång. har tittat på Radon ZR 6.0 Lady, någon som vet något om dessa? Ser ju rätt fin ut med singelklinga osv, tips mottages tacksamt.
Köpte en till äldsta dottern förra året, riktigt bra cykel som tyvärr har fått en gaffel med fjäder på senare år.
När jag köpte var det också shimano 3x växlar på...
Flera tjejer i byn som kör Radon ZR lady, alla verkar nöjda.

MTB till dottern
Köpte en till äldsta dottern förra året, riktigt bra cykel som tyvärr har fått en gaffel med fjäder på senare år.
När jag köpte var det också shimano 3x växlar på...
Flera tjejer i byn som kör Radon ZR lady, alla verkar nöjda.
Låter toppen, får väl duga med fjäder dämpare.... stämmer vikten, 13,4kg tror du?

MTB till dottern
Har något svagt minne av att vikten stämde ganska bra.
Inser att jag borde uttryckt mig lite klarare angående gaffeln på cykeln. Om det varit min egen cykel skulle jag nog inte accepterat att jag bara kan utnyttja en bråkdel av slaget i gaffeln men visst gör den någon nytta. Samtidigt verkar inte detta vara något som bekymmrar ägarinnan, möjligen för att hon inte haft chansen att prova en cykel med en korrekt inställd luftgaffel?

Tillbaka
Topp