Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Härligt, vad sägs om en tur nu på måndag? Låter dig föreslå en tid som passar dig då det låter som du är på semester ?Jag kommer vara i Rönnäng kommande två veckor - tar gärna en tur när det passar. @m3lk3r det där ser ju väldigt lockande ut ?
Tackar för tipset. Jag kände inte till den sidan heller ?Tjenare. Jag bor inte på tjörn men är där ibland med cykel. Farsan har kört ett del xc där men jag föredrar ren stig och gärna utför.
Bäst enligt mig är Gunneby, det där lilla naturområdet med en kort led. Kör man varvet motsols är det en kul brant nerför, farsan tyckte den kändes lite väl brant med sin xc-cykel. Sen går det upp tillbaka och så kan cykla upp till toppen och ner igen. Finns ett par stigar i anslutning till den man kan göra små loopar av om man vill cykla varv. Tekniska branter är det svårt att hitta men finns en höjd lite väster ut där det finns en kul sträcka. Kolla in trailforks! https://www.trailforks.com/region/gunneby-26428/?z=11.7&lat=57.99736&lon=11.66209
Har nog cyklat det mesta och tyvärr är en hel del halvt igenvuxen viltstig. Finns en svart brant som var jättesvår att hitta på också men det jag körde var kul.
Mot dig finns ju även lite stigar i mölnebo, är lite igenväxt där med på vissa ställen och det blir en del väg och grusväg emellanåt men rätt kul xc och lite stig ändå.
Hej Markus.Hej sent svar , men bor du fortfarande i Rönnäng ? Jag bor med i rönnäng och är en riktig cykel nörd , ja har cyklat väldigt mycket denna vår/sommar
Har testat dom flesta stigarna , och favoriten har blivit vetteberget med start från Kuballe o slutmål Aröd
Om någon vill cykla med
Mig så är det bara att säga till ,
Cyklar mest på kvällar just nu för har tre barn som tar all tid på dagarna nästan ?
Kan även cykla på helgen ibland