N-2 och svår separationsångest :)

Atlas

Aktiv medlem
Jamen, tack för allt. Det känns inte bra i magen att sälja denna guldklimp.
image.jpg

Senast ändrad:
Den har givetvis varit helt ocyklingsbar hela tiden. 26” och inte boozed. Det går aldrig!

den är väl servad och är bara att ut och rulla med. Det såldes billigt och köparen kommer ha roligare på den och skaffa sig en klarare uppfattning om vad hen skall ha som nästa cykel än med en biltemahoj, som var alternativet.

Kaninen (Grå) är en ganska mysig fröken, med dragning åt bulldozer hållet. Hennes kompis Fille skulle bli ledsen om hon försvann. Men hennes damsällskap Floppsan skulle nog ärligt talat tycka att det var rätt skönt :)

image.jpg

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    762.1 KB · Besök: 37
Jag beklagar! Verkligen tråkigt att det går att sälja sådana cyklar. Jag tycker att det borde vara förbjudet. Fast jag förstår också att polisen har bättre saker för sig än att jaga onostalgiska gubbar. ;-)

Drömcyklar back in the days! Men allt har sin tid och cykelförvaringsutrymme är begränsat.

Finns väl Shurgard i varenda gathörn numera.
Japp. Svindyrt!

De här cyklarna inbringade mig pengar som kanske hade räckt till något halvår i förråd :) Nästan inget som finns i de där förråden är värt lika mycket som det betalas för förråden. :) Har en vän som var chef för en sådan anläggning. Han sa att det i 95% av förråden fanns INGENTING som gick att avyttra för att täcka skulderna när/om förråden förföll till inmätning.

En annan sorglig iakttagelse var att man kunde följa förfallet. Först öppnade fogdekuvert och sedan oöppnade. Alltid en väska med kuvert som talade för en människas liv i förfall. Mycket från krimvård och fogde.

Och så vanliga människor som betalar tusentals kronor varje månad för förvaring av möblemang som helt saknar monetära värden.

Den där hojade du på en gång innan area51 hette just det. Men vi cyklade där ändå..
Ja, det blev många turer på legendariska spår. Den där cykeln kommer ihåg Indianer och Vita. Bara en sådan sak. Witchride blev det oxå. Läskiga saker och mystiska händelser som aldrig skall berättas om. Magiska kartor och förbannelser.

vilka stories:)

det kommer förstås komma stunder av saknad, men marginalkostnaden för ökat utrymme när förråden är fulla är förbjudande. plötsligt blir kostnaden att bara fortlöpande äga en skrymmande pryl uppenbar.

och med lite luft i systemet kan ju n+1 bli aktuell. men är det fullt så är det.

Tillbaka
Topp