Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Petrus sa:Nej inte en sekund. Skiftar framklinga efter behov. Bytt till 42 bak och kör mest med 34 fram.
eiskall sa:Petrus sa:Nej inte en sekund. Skiftar framklinga efter behov. Bytt till 42 bak och kör mest med 34 fram.
Ja, jag har förstått att många har lite olika framklingor som dom skiftar mellan beroende på hur terrängen ser ut.
Nån tillverkare borde fixa nån lösning så att man kan göra detta under färd.
Stewe sa:eiskall sa:Petrus sa:Nej inte en sekund. Skiftar framklinga efter behov. Bytt till 42 bak och kör mest med 34 fram.
Ja, jag har förstått att många har lite olika framklingor som dom skiftar mellan beroende på hur terrängen ser ut.
Vaddå, hur skulle det gå till?
Med nån spak på styret då eller?
Haha, helt omöjligt...
:-)
LHelge sa:Man skulle ju kunna ha en anordning med två klingor fram, och en mackapär som kan flytta kedjan mellan dem...
Ivar sa:Ja!
...eller nej!
På min tävlingscyclocross så har jag gått tillbaka till 2x11 från 1x11.
Så nu blir jag typ dubbelt så snabb! :)
eiskall sa:Petrus sa:Nej inte en sekund. Skiftar framklinga efter behov. Bytt till 42 bak och kör mest med 34 fram.
Jilster sa:Är det Specializeds utv avdelning som ser möjligheter? Undra vad tänkbart namn kan vara? Framväxelized?LHelge sa:Man skulle ju kunna ha en anordning med två klingor fram, och en mackapär som kan flytta kedjan mellan dem...