Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Loftberg sa:Förhoppningsvis förstås det (underförstått) att ovan nämnda fras bör tas (och var menad) med en stor dos glimt i ögat.
Lulle sa:Länk till tidigare diskussion: https://happyride.se/forum/read.php/1/1679454/2184442#msg-2184442
Plats 1 har också diskuterats, även vid röda dunken.
dnleriksson sa:2, 5 och 8 trodde jag vi kom överens om tidigare i tråden (för typ 3 år sen),
Så är det :-)
Om man ska vara petig så är nog nr:7 Lasses original. Efter avverkning (2012?) kördes 8:an upp men nu är det rensat så 7:an är möjlig igen. Av ngn anledning tycker jag att just där är det kul med två alternativ, roliga båda två, de lär ju vara lika snabba?
De värsta fusken är där slappisar kört upp nya linjer för att slippa bromsa och därmed jobbet att dra igång igen.
s sa:Jupp!
Plats 1: Spår 2 (Spår 1 är fint men har tillkommit efter TT:ns etablering. Spår 3 är helt galet fuskigt.)
Plats 2: Spår 5 (Spår 4 hör till Nåsten-klassikern (finns inte på Strava, vad jag vet) och är det spår vi brukar köra när vi gubbcyklar. Av okänd anledning valde HiLo spår 5 till TT:n. Spår 6 är helt fel.)
Plats 3: Spår 8 (Spår 7 är orginalspåret för Lasses men låg länge övertäckt av ris.). Jo, de är nog lika snabba. 8:an är längre än vad bilden ger intryck av. 8:an är lite roligare.
dnleriksson sa:Man kanske skulle testa 7:an nångång för där har jag nämligen aldrig cyklat :-)
1:an lär iaf inte vara snabbast. Tror förresten bara att jag cyklat den baklänges... Kanske skulle prova den med nångång!
Lulle sa:Visst är sista bilden precis efter de öppna hällarna i början efter grusvägen?
Lulle sa:Visst är sista bilden precis efter de öppna hällarna i början efter grusvägen?
Shrue sa:Bjuder på en bonusfråga: Jag antar att det är 9:an som gäller, men tycker 10an ser förvånansvärt uppkörd ut.
dnleriksson sa:Jojje, i inlägget efter Lulles karta står det att du rundar det fallna trädet! Gör du fortfarande det ;-)
På lördag ska det regna!dnleriksson sa:Bra jobbat! Vad händer på lördag? Har jag missat något roligt?
HiLo sa:Blev ett nytt pers 25:40.
Efter ca 4,3 km. Originalet är rotstigen åt höger, 30-40 m till, sen tvärt vänster .s sa:Supertid!
Var är det där någonstans?
Har noterat det, vad har hänt med din cykling?JojjeM sa:HiLo sa:Blev ett nytt pers 25:40.
Grymt!
Jag vill också fixa PR men insåg precis att jag inte cyklat under 28 minuter i år så det känns avlägset :)
/Johan