Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Miss Lycka 2.0 sa:Kirkenes!
Karin_P sa:Miss Lycka 2.0 sa:Kirkenes!
Du behagar skämta va?
Skulle inte rekommendera någon att pallra sig dit för cyklingens skull.
Det är rätt standard att han inte ger några motiveringar till sina svar eller indikationer på om de är skämtsamma eller inte. Får känslan av att han tycker att om man inte fattar det är man inte värdig hans svar. Minskar i mina ögon kraftigt värdet av hans svar vilket är lite tråkigt då han varit med länge i gamet och borde kunna bidra med intressanta insikter. Är dock svårt att fatta om man inte har samma eller likartad förförståelse som han.Karin_P sa:Miss Lycka 2.0 sa:Kirkenes!
Du behagar skämta va?
Kör Ford Transit så det är rätt enkelt att hålla fartbegränsningarnatoysc sa:Det du absolut SKA missa är fartkamerorna ;)
Har hängt på Happy rätt länge och vet att de flesta trådar urartar till pajkastning efter ett tag så det är ok, ville ha förslag och det fick jag, tack för det.GoranS sa:Det är rätt standard att han inte ger några motiveringar till sina svar eller indikationer på om de är skämtsamma eller inte. Får känslan av att han tycker att om man inte fattar det är man inte värdig hans svar. Minskar i mina ögon kraftigt värdet av hans svar vilket är lite tråkigt då han varit med länge i gamet och borde kunna bidra med intressanta insikter. Är dock svårt att fatta om man inte har samma eller likartad förförståelse som han.Karin_P sa:Miss Lycka 2.0 sa:Kirkenes!
Du behagar skämta va?
Lovar att försöka även om jag är rätt kass på det?Jolinwood sa:Låter grymt!
Fota gärna och släng upp en kort RR om du orkar, är väldigt sugen på att åka ditomkring nån gång:)
Jag tror att du har goda chanser att gå in högt på topplistan över happy-RR:er från området då de absolut inte stått som spön i backen genom året (mig veterligen i alla fall). ?Knasse sa:Lovar att försöka även om jag är rätt kass på det?Jolinwood sa:Låter grymt!
Fota gärna och släng upp en kort RR om du orkar, är väldigt sugen på att åka ditomkring nån gång:)
Har du cyklat i området, menar du kustlandsvägen Jektvik och norrut?weldion sa:Lite LVG i området runt Svartisen norr om Mo i Rana.