Nu lämnar jag forumet

• Trådstartare Trådstartare Elhojtok
  • Start datum Start datum
  • Taggar Taggar
    ot
Nu lämnar jag forumet
IMG_2374.jpeg

Nu lämnar jag forumet
ja de troende verkar ju inte direkt livaktiga. 16 sidor trådar sedan starten. och nu en av de möjligen flitigare ute ur leken.

men i takt med att happygänget på vanliga forumet förgubbas ytterligare, kan man räkna med ökande inslag av t ex knäbesvär, lär möjligen mjuka upp frontkriget. det påminner för övrigt lite om den faktiskt rätt uttalade oginheten gentemot skidliftar jag kommer ihåg bland 'riktiga' skidåkare långt tillbaka.
Jag delar inte din analys. Motionscyklister är inte elcyklister.

Nu lämnar jag forumet
vill inte men kan ändå motvilligt bli är min analys. när hälsan efterhand sviktar. förr fick man snällt sluta.

men vem har pratat om motion?? happy är väl happy.

allt och inget:))

Nu lämnar jag forumet
Lite sen på pucken, men etiketter borde väl lösa problemet?
Frivilligt, ingen tvångsindelning alltså, och man kan filtrera efter intresse om man känner för det.

Samtidigt, när det blir helt exceptionellt långa trådar där vi berör elcyklar och folk börjar gråta, då tycker jag att dessa kan flyttas till Elcykel delen av forumet, det blir bäst för alla och egentligen är det ju där de hör hemma?

Nu lämnar jag forumet
Lite sen på pucken, men etiketter borde väl lösa problemet?
Frivilligt, ingen tvångsindelning alltså, och man kan filtrera efter intresse om man känner för det.
Och taggar, inte bra, de trådar jag postar i skulle all objektivt kunna taggas om i kategorier, 'gubbgnäll', 'trams', 'jag är en idiot', 'skryt om din sköna livsstil' osv. Den här tråden skulle tex ha de 3 första etiketterna vilket ju inte vore bra...

Nu lämnar jag forumet
Samtidigt, när det blir helt exceptionellt långa trådar där vi berör elcyklar och folk börjar gråta, då tycker jag att dessa kan flyttas till Elcykel delen av forumet, det blir bäst för alla och egentligen är det ju där de hör hemma?
Elcyklar får behålla sin forumdel såklart. Tänkte mer att etiketter skulle kunna vara ett användbart hjälpmedel inom de två forumdelarna för att slippa ytterligare hårda kategoriseringar.

Och taggar, inte bra, de trådar jag postar i skulle all objektivt kunna taggas om i kategorier, 'gubbgnäll', 'trams', 'jag är en idiot', 'skryt om din sköna livsstil' osv. Den här tråden skulle tex ha de 3 första etiketterna vilket ju inte vore bra...
Kanske skulle behövas låsta fördefinerade taggar då som "MTB", "LVG", "Grus", "Skrikande skivbromsar", "Vilken väska ska jag ha när jag cyklar långt?" o.s.v.

Nu lämnar jag forumet
Det är ju inte elcyklister som är problemet, utan idioter. I de stora infekterade trådarna skulle alla tagga alla som idioter så vad är meningen med att tagga profiler då?

Personligen har jag inget problem med att ha taggaran "idiot" och "surgubbe" på min profil men en del andra kanske skulel bli sura

Dags för en "nu lämnar jag inte forumet"-tråd?

Anledningen till att inte lämna forumet är ju för att lägga tid på att inte cykla vätternrundan så alla de utropen hamnar väl rimligvis i den tråden?

Nu lämnar jag forumet
Och och dem sjunde bildade de, för att låta Harald Mix lura på någon stackars AP-fond 74 (?) plåtlador runt om i karga Norden.

Nu lämnar jag forumet
Vad innebär det, kan jag bara visa upp kvittot och få pengar tillbaka.
Nä, de verkar ha tagit bort det. Förr gällde den 30 dagar efter köp, men nu verkar de bara ha ”prismatch” vid köptillfället.

Men fortf 365 dagars öppet köp, så orkar man är det ju bara att köpa en till och lämna tillbaka med gamla kvittot. Å andra sidan brukar ju öppet köp inte gälla underkläder.

Nu lämnar jag forumet
Nej,nej, de höjer inte.
Förra veckan köpte jag en underställströja för 524:-. Den hade legat på 699:- innan.
Den här veckan ligger samma underställ på 399:-?
Sicket jäkla sätt att göra så.
29 tums ice spiker pro låg på 599kr väldigt länge, sedan blev det rea och den gick "ner från 799 till 599,25kr". Inväntade just den rean för att komma billigare undan :D

Senast ändrad:
Nu lämnar jag forumet
Har alla lämnat nu? Eller är det här en sådan där tråd som om man skriver i den måste man göra det? Som i de gamla ride-trådarna man fick vara noggrann att hålla sig undan.

Nu lämnar jag forumet
Ska iväg nu och beställa en crunchy chicken burger med pommes och en extra stor Halloumirulle från Gizmos i Malmö.
Är stammis där, finaste Halloumirullarna i stan utan tvekan, rekommenderas skarpt.

Så med det sagt lämnar jag forumet men nu vet ni vad jag ska äta till sen lunch/middag.

Nu lämnar jag forumet
Attans, jag lämnade sent igår men har varit tillbaka utan att stämlpa in☺️
Vilket gör att nu har du typ 20 flextimar som du kan nyttja hur du vill!

Exakt hur detta görs vet jag inte riktigt, det kanske leder till att du kan ta extra semester från forumet framöver, eller så kan du ta ut det som belöning, vad det nu är.

Vad ska vi ta i forumlön förresten? 'Aja-Baja'-meddelanden från moderatorerna, gratistummar? Eller så är det som i skolan här och vi får ingen lön. Då tycker jag vi kan kräva in en lapp från Manurhinens vårdnadshavare som förklarar forumfrånvaron

Nu lämnar jag forumet
Tja... det blir ju svårt att stämpla in igen med det gamla kontot, men som du säkert har märkt är inte de gamla inläggen anonymiserade.
Tycker bara det är tramsigt att slå på stora trumman om att du lämnar forumet, för att sedan direkt komma tillbaka med ett nytt konto.

Jag gör ett litet gästspel eftersom jag är tvungen att ha en användare för att kunna rapportera inlägg, så får vi se hur det blir fortsättningsvis.
Gick väl sådär...

Nu lämnar jag forumet
Tycker bara det är tramsigt att slå på stora trumman om att du lämnar forumet, för att sedan direkt komma tillbaka med ett nytt konto.
Det hade jag aldrig gissat att du tycker, men ok, det är noterat.

Gick väl sådär...
Rapporteringen gick väl sådär, resten tycker jag gick ganska bra.
Att kontot skapades enbart för rapporteringsfunktionens skull betyder inte nödvändigtvis att jag inte kan använda det för att skriva inlägg.

Nu lämnar jag forumet
Vilket gör att nu har du typ 20 flextimar som du kan nyttja hur du vill!

Exakt hur detta görs vet jag inte riktigt, det kanske leder till att du kan ta extra semester från forumet framöver, eller så kan du ta ut det som belöning, vad det nu är.

Vad ska vi ta i forumlön förresten? 'Aja-Baja'-meddelanden från moderatorerna, gratistummar? Eller så är det som i skolan här och vi får ingen lön. Då tycker jag vi kan kräva in en lapp från Manurhinens vårdnadshavare som förklarar forumfrånvaron
Jag tänker att vi bör ha samma lön som moderatorerna, minst.
Det är ju vi som förser dom med jobb?

Tillbaka
Topp