Nu lämnar jag forumet
Var det det som hände Manurhin1 ?Nja, du lämnar på egen begäran högljutt och kommer sen tillbaka som ver2 av dig själv och gråter ut?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var det det som hände Manurhin1 ?Nja, du lämnar på egen begäran högljutt och kommer sen tillbaka som ver2 av dig själv och gråter ut?
Tror att det var nån forumkrash eller bara borttappat lösen eller liknande.Var det det som hände Manurhin1 ?
Nej, nu behöver jag ju inte! Grejorna kommer!Så nu kan du lämna forumet?
Det är väl närmast den form av religiös upplevelse, det här du rätt i. Men med en sådan trådrubrik skulle den nog snart sjunka ner i glömskans dal. ?AI:n känner inte igen mrsthlms låtar som musik?
Jag delar inte din analys. Motionscyklister är inte elcyklister.ja de troende verkar ju inte direkt livaktiga. 16 sidor trådar sedan starten. och nu en av de möjligen flitigare ute ur leken.
men i takt med att happygänget på vanliga forumet förgubbas ytterligare, kan man räkna med ökande inslag av t ex knäbesvär, lär möjligen mjuka upp frontkriget. det påminner för övrigt lite om den faktiskt rätt uttalade oginheten gentemot skidliftar jag kommer ihåg bland 'riktiga' skidåkare långt tillbaka.
Slut på versaler?vill inte men kan ändå motvilligt bli är min analys. när hälsan efterhand sviktar. förr fick man snällt sluta.
men vem har pratat om motion?? happy är väl happy.
allt och inget:))
Lite sen på pucken, men etiketter borde väl lösa problemet?Är inte en svårighet att visa ämnen överlappar kategorierna?
Lite sen på pucken, men etiketter borde väl lösa problemet?
Frivilligt, ingen tvångsindelning alltså, och man kan filtrera efter intresse om man känner för det.
Och taggar, inte bra, de trådar jag postar i skulle all objektivt kunna taggas om i kategorier, 'gubbgnäll', 'trams', 'jag är en idiot', 'skryt om din sköna livsstil' osv. Den här tråden skulle tex ha de 3 första etiketterna vilket ju inte vore bra...Lite sen på pucken, men etiketter borde väl lösa problemet?
Frivilligt, ingen tvångsindelning alltså, och man kan filtrera efter intresse om man känner för det.
Elcyklar får behålla sin forumdel såklart. Tänkte mer att etiketter skulle kunna vara ett användbart hjälpmedel inom de två forumdelarna för att slippa ytterligare hårda kategoriseringar.Samtidigt, när det blir helt exceptionellt långa trådar där vi berör elcyklar och folk börjar gråta, då tycker jag att dessa kan flyttas till Elcykel delen av forumet, det blir bäst för alla och egentligen är det ju där de hör hemma?
Kanske skulle behövas låsta fördefinerade taggar då som "MTB", "LVG", "Grus", "Skrikande skivbromsar", "Vilken väska ska jag ha när jag cyklar långt?" o.s.v.Och taggar, inte bra, de trådar jag postar i skulle all objektivt kunna taggas om i kategorier, 'gubbgnäll', 'trams', 'jag är en idiot', 'skryt om din sköna livsstil' osv. Den här tråden skulle tex ha de 3 första etiketterna vilket ju inte vore bra...
Dags för en "nu lämnar jag inte forumet"-tråd?
Alternativt "Lämning av forumet nu påbörjad" - tråd?Dags för en "nu lämnar jag inte forumet"-tråd?
Det här är väl någon form av inverterad sådan tråd?Dags för en "nu lämnar jag inte forumet"-tråd?
"Och på den fjärde arbetsdagen skickade XXL varorna."Nu skickade xxl mina varor som var i lager. På fjärde arbetsdagen.
Ja det är nästan så man blir religiös"Och på den fjärde arbetsdagen skickade XXL varorna."
Nej,nej, de höjer inte.På den femte sänkte de priserna efter att ha höjt dem igen.
Vad innebär det, kan jag bara visa upp kvittot och få pengar tillbaka.Men XXL har väl prisgaranti?
Nä, de verkar ha tagit bort det. Förr gällde den 30 dagar efter köp, men nu verkar de bara ha ”prismatch” vid köptillfället.Vad innebär det, kan jag bara visa upp kvittot och få pengar tillbaka.
29 tums ice spiker pro låg på 599kr väldigt länge, sedan blev det rea och den gick "ner från 799 till 599,25kr". Inväntade just den rean för att komma billigare undan :DNej,nej, de höjer inte.
Förra veckan köpte jag en underställströja för 524:-. Den hade legat på 699:- innan.
Den här veckan ligger samma underställ på 399:-?
Sicket jäkla sätt att göra så.
Attans, jag lämnade sent igår men har varit tillbaka utan att stämlpa inHar alla lämnat nu? Eller är det här en sådan där tråd som om man skriver i den måste man göra det? Som i de gamla ride-trådarna man fick vara noggrann att hålla sig undan.
Då blir det avdrag!Attans, jag lämnade sent igår men har varit tillbaka utan att stämlpa in![]()
Vilket gör att nu har du typ 20 flextimar som du kan nyttja hur du vill!Attans, jag lämnade sent igår men har varit tillbaka utan att stämlpa in![]()
Det viktiga är att stämpla in.Har alla lämnat nu? Eller är det här en sådan där tråd som om man skriver i den måste man göra det? Som i de gamla ride-trådarna man fick vara noggrann att hålla sig undan.
På XXL-priset?Då blir det avdrag!
Är det du eller ditt gamla konto som lämnar forumet?Det viktiga är att stämpla in.
Tja... det blir ju svårt att stämpla in igen med det gamla kontot, men som du säkert har märkt är inte de gamla inläggen anonymiserade.Är det du eller ditt gamla konto som lämnar forumet?
Tycker bara det är tramsigt att slå på stora trumman om att du lämnar forumet, för att sedan direkt komma tillbaka med ett nytt konto.Tja... det blir ju svårt att stämpla in igen med det gamla kontot, men som du säkert har märkt är inte de gamla inläggen anonymiserade.
Gick väl sådär...Jag gör ett litet gästspel eftersom jag är tvungen att ha en användare för att kunna rapportera inlägg, så får vi se hur det blir fortsättningsvis.
Det hade jag aldrig gissat att du tycker, men ok, det är noterat.Tycker bara det är tramsigt att slå på stora trumman om att du lämnar forumet, för att sedan direkt komma tillbaka med ett nytt konto.
Rapporteringen gick väl sådär, resten tycker jag gick ganska bra.Gick väl sådär...
Jag tänker att vi bör ha samma lön som moderatorerna, minst.Vilket gör att nu har du typ 20 flextimar som du kan nyttja hur du vill!
Exakt hur detta görs vet jag inte riktigt, det kanske leder till att du kan ta extra semester från forumet framöver, eller så kan du ta ut det som belöning, vad det nu är.
Vad ska vi ta i forumlön förresten? 'Aja-Baja'-meddelanden från moderatorerna, gratistummar? Eller så är det som i skolan här och vi får ingen lön. Då tycker jag vi kan kräva in en lapp från Manurhinens vårdnadshavare som förklarar forumfrånvaron
Vi håller fn på och reder ut hur mkt, kommer nog att sköta mig framöver.Då blir det avdrag!
Det hade jag aldrig gissat att du tycker, men ok, det är noterat.
Rapporteringen gick väl sådär, resten tycker jag gick ganska bra.
Att kontot skapades enbart för rapporteringsfunktionens skull betyder inte nödvändigtvis att jag inte kan använda det för att skriva inlägg.