Nu lämnar jag forumet

• Trådstartare Trådstartare Elhojtok
  • Start datum Start datum
  • Taggar Taggar
    ot
Nu lämnar jag forumet
Den där anklagelsen kan alltså inte ha varit så allvarlig, eftersom du envisas med att komma tillbaka till forumet.
Jag är glad att kunna göra dig besviken.

Det kan ju eventuellt ha funnits med mer i bilden än vad som framgick. (Kanske till och med mer än vad marr rimligtvis kan ha förstått) Det spekulerades åtminstone om det här i tråden.
Hursomhelst är det löst nu.

Nu lämnar jag forumet
Hmmm, flyttar man över trådar som dessa dit så kanske trafiken går upp där något helt enormt.

win-win för alla, snart blir kanske Elcykel delen av forumet så poppis att kanske en helt egen domän/sajt skapas happyelride.se :unsure:
Vad som helt klart behövs är en egen metakategori där man kan diskutera vad som bör diskuteras i de två andra kategorierna. Och sedan en meta meta-kategori för diskussioner om vad som bör diskuteras i metakategorin. Och sedan...

Nu lämnar jag forumet
Redan taget:

Man kan hyra elcykel där... :love:
Köpa, till och med. För att inte tala om att få sig en kopp kaffe, eller för oss fullvuxna karlar då, en kopp varm choklad. Trevligt ställe.

Nu lämnar jag forumet
Jag tycker faktiskt elcykel är jättebra. Skall också köpa mig en om jag skulle råka bli invalidiserad nån gång i framtiden ?
Köp en pansarvagn istället, enligt den samlade happyride expertisen är ändå skadan på naturen är ungefär lika stor (som en elcykel) men du är beredd om fi kommer. win-win

Senast ändrad:
Nu lämnar jag forumet
Har någon gjort en tankevurpa? Istället för att dela upp cyklarna i två kategorier så borde användarna delats upp...
Manurhin såklart. Det gäller att tänka efter före.
Ska vi dela upp inläggen från Manurhin respektive @Manurhin2 i två kategorier? Jag har tappat tråden känner jag. :unsure: Tror jag lämnar forumet för dagen, ska forska om viktvästar istället.

Trådar som dessa är frustrerande för en lösningsorienterad person som mig.

Jag föreslår pansarvagnar istället för elcyklar men...

Försökte styra upp samt sammanfatta tråden om allemansrätten/elcyklar och stänga tråden, men...

Föreslår 30 kilos viktväst i löpartråden men...

Kommer som vanligt med fantastiska låttips i musiktråden, idag underbara trash/punklåtar från Nailbomb men...

Lite sårad faktiskt, ja, jag lämnar forumet för dagen.
med möjligt undantag för hockeytråden

jag kom enbart tillbaka för rättstavning

Senast ändrad:
Nu lämnar jag forumet
Ska vi dela upp inläggen från Manurhin respektive @Manurhin2 i två kategorier? Jag har tappat tråden känner jag. :unsure: Tror jag lämnar forumet för dagen, ska forska om viktvästar istället.

Trådar som dessa är frustrerande för en lösningsorienterad person som mig.

Jag föreslår pansarvagnar istället för elcyklar men...

Försökte styra upp samt sammanfatta tråden om allemansrätten/elcyklar och stänga tråden, men...

Föreslår 30 kilos viktväst i löpartråden men...

Kommer som vanligt med fantastiska låttips i musiktråden, idag underbara trash/punklåtar från Nailbomb men...

Lite sårad faktiskt, ja, jag lämnar forumet för daget.
med möjligt undantag för hockeytråden
Jag verkar inte få några notiser från musiktråden längre.

Tillbaka
Topp