Pfaff
Aktiv medlem
Nu lämnar jag forumet
Hipporide.za?elhapporideo.es?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hipporide.za?elhapporideo.es?
Det blev nog bara svårt att andas i garderoben av alla tårar, dom lär väl ha runnit ut vid detta laget kan man tycka?Den där anklagelsen kan alltså inte ha varit så allvarlig, eftersom du envisas med att komma tillbaka till forumet.
Jag är glad att kunna göra dig besviken.Den där anklagelsen kan alltså inte ha varit så allvarlig, eftersom du envisas med att komma tillbaka till forumet.
Jag brukar poängtera att jag är utbildad kriminolog, det brukade innebära roligare samtal. Numera brukar jag dra till med vad jag faktiskt jobbar med... ?Åh f-n, vi har en egen psykolog här på happy, toppen.
Psykolog på Happy?Jag brukar poängtera att jag är utbildad kriminolog, det brukade innebära roligare samtal. Numera brukar jag dra till med vad jag faktiskt jobbar med... ?
Cykolog. ?Psykolog på Happy?
Nu pratar du om brutna naturlagar.Vad krävs för att bli en tjalle tvärvigg? Räcker det med att cykla lvg med orakade ben? (Jag ligger högt på Chewbaccaskalan.)
det är nog på rätt väg, men krävs nog lite mer trotsighet? gärna upprepad sådan.Vad krävs för att bli en tjalle tvärvigg? Räcker det med att cykla lvg med orakade ben? (Jag ligger högt på Chewbaccaskalan.)
@fd.PsykotokPsykolog på Happy?
Räknas butylslangar och ringklocka på svindyr räser?det är nog på rätt väg, men krävs nog lite mer trotsighet? gärna upprepad sådan.
Jag har ju faktiskt blivit felaktigt blivit lämnad, betyder det att jag behöver hänfalls åt hets mot folkgrupp?Jag har dessutom felaktigt blivit anklagad för hets mot fokgrupp en gång så jag lämnar nog ikväll igen!
Absolut, jag ser till att du blir ordentligt varnad?Jag har ju faktiskt blivit felaktigt blivit lämnad, betyder det att jag behöver hänfalls åt hets mot folkgrupp?
nja, inte såna diskreta saker skulle jag säga..?Räknas butylslangar och ringklocka på svindyr räser?
Hets mot AIK menar du? ?Jag har dessutom felaktigt blivit anklagad för hets mot fokgrupp en gång så jag lämnar nog ikväll igen!
Nu lugnar vi ner oss några hekto. Och tar oss en funderare över var gränser går och vad som faktiskt är kul. Och inte...Hets mot AIK menar du? ?
Då får vi nog försöka hitta någon värdigare kandidat, så får jag sälla mig till de normala och kämpa för 1x på gruscyklar istället.nja, inte såna diskreta saker skulle jag säga..?
extrahåriga ben var nog bättre, framförallt om det kom ett ivrigt argumenterande att det skulle vara enda vägen att gå...
Gott så. Men inte från ditt nuvarande konto hoppas jag? ?Absolut, jag ser till att du blir ordentligt varnad?
Redan taget:Cykolog. ?
Zappade förbi hockeyderbyt igår kväll och det var otroligt dåligt med hets och halvtomma läktare.Hets mot AIK menar du? ?
Vad som helt klart behövs är en egen metakategori där man kan diskutera vad som bör diskuteras i de två andra kategorierna. Och sedan en meta meta-kategori för diskussioner om vad som bör diskuteras i metakategorin. Och sedan...Hmmm, flyttar man över trådar som dessa dit så kanske trafiken går upp där något helt enormt.
win-win för alla, snart blir kanske Elcykel delen av forumet så poppis att kanske en helt egen domän/sajt skapas happyelride.se![]()
Kan inte fiske bara taggas med [OT] i ordinarie forum?Och sedan en meta meta-kategori
Vad jag förstod var bortasektionen slutsåld och högljudd.Zappade förbi hockeyderbyt igår kväll och det var otroligt dåligt med hets och halvtomma läktare.
Men det kanske är så det är i bottenträsket av de lägre divisionerna.
Redan taget:
![]()
Cykelaffär & Cykelservice i Kalmar: Vi älskar cyklar! - Cykelogen
Välkommen till Cykelogen, mer än bara en cykelaffär i Kalmar. Vi tar hand om din cykel och erbjuder tjänster som cykelservice och Bikefit.www.cykelogen.com
Köpa, till och med. För att inte tala om att få sig en kopp kaffe, eller för oss fullvuxna karlar då, en kopp varm choklad. Trevligt ställe.Man kan hyra elcykel där...![]()
Ja, hängde där en del för 15 år sedan, när Arvid var en liten pöjk... (fast då hette det Sportson)Köpa, till och med. För att inte tala om att få sig en kopp kaffe, eller för oss fullvuxna karlar då, en kopp varm choklad. Trevligt ställe.
"folk"-grupp dummer.Hets mot AIK menar du? ?
Don't push it ?"folk"-grupp dummer.
Nej, det var att jag fått för mig att romer satt med pappmugg utanför Ica.
Fel av mig.
Nja, tror inte att dom ens räknas faktiskt.Don't push it ?
Fel forum.Jag tycker faktiskt elcykel är jättebra. Skall också köpa mig en om jag skulle råka bli invalidiserad nån gång i framtiden ?
Aj Fan ? blir jag varnad nu och tvungen att lämna forumet ?Fel forum.
Nja, du lämnar på egen begäran högljutt och kommer sen tillbaka som ver2 av dig själv och gråter ut?Aj Fan ? blir jag varnad nu och tvungen att lämna forumet ?
Köp en pansarvagn istället, enligt den samlade happyride expertisen är ändå skadan på naturen är ungefär lika stor (som en elcykel) men du är beredd om fi kommer. win-winJag tycker faktiskt elcykel är jättebra. Skall också köpa mig en om jag skulle råka bli invalidiserad nån gång i framtiden ?
Manure2?Nja, du lämnar på egen begäran högljutt och kommer sen tillbaka som ver2 av dig själv och gråter ut?
Manure2?
Har någon gjort en tankevurpa? Istället för att dela upp cyklarna i två kategorier så borde användarna delats upp...
Ska vi dela upp inläggen från Manurhin respektive @Manurhin2 i två kategorier? Jag har tappat tråden känner jag.Manurhin såklart. Det gäller att tänka efter före.
Nu skickade xxl mina varor som var i lager. På fjärde arbetsdagen.
Jag verkar inte få några notiser från musiktråden längre.Ska vi dela upp inläggen från Manurhin respektive @Manurhin2 i två kategorier? Jag har tappat tråden känner jag.Tror jag lämnar forumet för dagen, ska forska om viktvästar istället.
Trådar som dessa är frustrerande för en lösningsorienterad person som mig.
Jag föreslår pansarvagnar istället för elcyklar men...
Försökte styra upp samt sammanfatta tråden om allemansrätten/elcyklar och stänga tråden, men...
Föreslår 30 kilos viktväst i löpartråden men...
Kommer som vanligt med fantastiska låttips i musiktråden, idag underbara trash/punklåtar från Nailbomb men...
Lite sårad faktiskt, ja, jag lämnar forumet för daget.
med möjligt undantag för hockeytråden
Mature2Manure2?
AI:n känner inte igen mrsthlms låtar som musik?Jag verkar inte få några notiser från musiktråden längre.