Nu lämnar jag forumet

• Trådstartare Trådstartare Elhojtok
  • Start datum Start datum
  • Taggar Taggar
    ot
Nu lämnar jag forumet
Strunta i det där söta snasket och köp ukrainsk ketchup istället. Finns i Bredäng och säkert andra ställen. Kostar som en gel. Har lika mycket energi som nästan 3 gels. Tryck en påse ketchup nästa gång energin tryter!
1000000546.jpg

Nu lämnar jag forumet
Jag gillar inte ketchup, har därför inte smakat den men vem vet. den är kanske jättegod? Om det finns någon ketchupälskare i Hägersten så kom förbi och hämta bara!

Sen var jag inne på deras hemsida: https://auchan.zakaz.ua/en/categories/ketchup-auchan/ bloody-mary ketchup, med en skvätt vodka i! mums!
Auchan är väl ett av de franska bolagen som fortfarande opererar i Ryssland. De äger även den spanska kedjan Alcampo.

Nu lämnar jag forumet
Strunta i det där söta snasket och köp ukrainsk ketchup istället. Finns i Bredäng och säkert andra ställen. Kostar som en gel. Har lika mycket energi som nästan 3 gels. Tryck en påse ketchup nästa gång energin tryter!Visa bilaga 663522
Ketchup och ketchup, m t p att det står Tabasco (om än i kyrilliskt alfabet) vete tusan om jag vågar servera det där till kidsen…

Nu lämnar jag forumet
Ketchup och ketchup, m t p att det står Tabasco (om än i kyrilliskt alfabet) vete tusan om jag vågar servera det där till kidsen…
Tabascosmak kanske? Den har en liten svensk innehållsförteckning där det står att den innehåller 0.1 % tabasco-nånting? Jag skänker som sagt gärna bort den, speciellt nu när det verkar finnas risk för att det är quislingketchup jag köpt.

Annars får jag väl masa mig till ica och köpa lite varmkorv i helgen så jag kan skriva en liten rapport om vad det är jag köpt

Nu lämnar jag forumet
Tabascosmak kanske? Den har en liten svensk innehållsförteckning där det står att den innehåller 0.1 % tabasco-nånting? Jag skänker som sagt gärna bort den, speciellt nu när det verkar finnas risk för att det är quislingketchup jag köpt.

Annars får jag väl masa mig till ica och köpa lite varmkorv i helgen så jag kan skriva en liten rapport om vad det är jag köpt
Då har du köpt kall varmkorv?

Nu lämnar jag forumet
Nu är dock frågan när man har lämnat. Om man tittar ute genom fönster i några sekunder medan man happysurfar, har man då lämnat?

Nu lämnar jag forumet
Jag gick just fr Fålhagen ner på stan, och det var rätt halkigt på banan längs Frodeparken. Vet inte om det var mina nya skor, eller om det var halt på riktigt.
Gick via frodeparken till kvarngärdet och gjorde samma observation. Ska kränga på vinterdäcken ikväll, men ser inte fram emot cyklingen imorgon..

Tillbaka
Topp