Nu lämnar jag forumet
Karlstadtöser?Och Karlstadsflickor.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Karlstadtöser?Och Karlstadsflickor.
Ja, precis innan de tar slutFinns det tändare där gasen inte blir flytande i själva tändaren?
Gasen är väl per definition aldrig flytande?Finns det tändare där gasen inte blir flytande i själva tändaren?
Japp var väl marabou?Äta Cloetta mandelbiskvier och scrolla Happy på arbetstid.
Japp, jag är kraftigt underbetald.
Nej usch. Det tänkte jag inte på!Japp var väl marabou?
Sen japp inte längre fick vara en piratkopia på mars så smakar ändå varje jönsvariant bättreNej usch. Det tänkte jag inte på!
Avnjöt två japp i fredags förra veckan. Nu har jag direkt finansierat en ny kulsprutekanon till mmm moskva.
Detta måste jag klimatkompensera för!
Konsistensen på Japp är bättre än Mars som kletar alldeles för mycket.Sen japp inte längre fick vara en piratkopia på mars så smakar ändå varje jönsvariant bättre
Du är indoktrinerad :DKonsistensen på Japp är bättre än Mars som kletar alldeles för mycket.
Får hitta andra alternativ nu
Jaha jag trodde det var ukrainsk barnmat.Strunta i det där söta snasket och köp ukrainsk ketchup istället. Finns i Bredäng och säkert andra ställen. Kostar som en gel. Har lika mycket energi som nästan 3 gels. Tryck en påse ketchup nästa gång energin tryter!Visa bilaga 663522
Jag gillar inte ketchup, har därför inte smakat den men vem vet. den är kanske jättegod? Om det finns någon ketchupälskare i Hägersten så kom förbi och hämta bara!Jaha jag trodde det var ukrainsk barnmat.
Auchan är väl ett av de franska bolagen som fortfarande opererar i Ryssland. De äger även den spanska kedjan Alcampo.Jag gillar inte ketchup, har därför inte smakat den men vem vet. den är kanske jättegod? Om det finns någon ketchupälskare i Hägersten så kom förbi och hämta bara!
Sen var jag inne på deras hemsida: https://auchan.zakaz.ua/en/categories/ketchup-auchan/ bloody-mary ketchup, med en skvätt vodka i! mums!
Nej, åk till Ukraina och ta tillbaka ett vapen ifrån en ryss.Nej usch. Det tänkte jag inte på!
Avnjöt två japp i fredags förra veckan. Nu har jag direkt finansierat en ny kulsprutekanon till mmm moskva.
Detta måste jag klimatkompensera för!
Krigshets är nog inte ok, tänk på att det finns massor med fjantar som anmäler inläggNej, åk till Ukraina och ta tillbaka ett vapen ifrån en ryss.
Hen har väl lämnat forumet?Krigshets är nog inte ok, tänk på att det finns massor med fjantar som anmäler inlägg![]()
Ketchup och ketchup, m t p att det står Tabasco (om än i kyrilliskt alfabet) vete tusan om jag vågar servera det där till kidsen…Strunta i det där söta snasket och köp ukrainsk ketchup istället. Finns i Bredäng och säkert andra ställen. Kostar som en gel. Har lika mycket energi som nästan 3 gels. Tryck en påse ketchup nästa gång energin tryter!Visa bilaga 663522
Tabascosmak kanske? Den har en liten svensk innehållsförteckning där det står att den innehåller 0.1 % tabasco-nånting? Jag skänker som sagt gärna bort den, speciellt nu när det verkar finnas risk för att det är quislingketchup jag köpt.Ketchup och ketchup, m t p att det står Tabasco (om än i kyrilliskt alfabet) vete tusan om jag vågar servera det där till kidsen…
Då har du köpt kall varmkorv?Tabascosmak kanske? Den har en liten svensk innehållsförteckning där det står att den innehåller 0.1 % tabasco-nånting? Jag skänker som sagt gärna bort den, speciellt nu när det verkar finnas risk för att det är quislingketchup jag köpt.
Annars får jag väl masa mig till ica och köpa lite varmkorv i helgen så jag kan skriva en liten rapport om vad det är jag köpt
Det är bara ett sätt att sona sitt brott. Atg anfalla ett grannland är inte okej, och moraliskt är det intd okej att sponsra terror med sina inköp även om de råkar vara lagligt.Krigshets är nog inte ok, tänk på att det finns massor med fjantar som anmäler inlägg![]()
Jag svär fortfarande över mitt val av hyllor inköpta under pandemin:Det är bara ett sätt att sona sitt brott. Atg anfalla ett grannland är inte okej, och moraliskt är det intd okej att sponsra terror med sina inköp även om de råkar vara lagligt.
Massor av glasvaror på Ikea är också ryska.Jag svär fortfarande över mitt val av hyllor inköpta under pandemin:
Visa bilaga 663782
Detta var alltså ett aktivt val då jag valde bort produkter från Belarus.
Ja, det blir man visuellt upplyst om medan man dricker ur vissa pokal-glas.Massor av glasvaror på Ikea är också ryska.
Det är ju fantastiska nyheter. Bara att hoppas på att fler ställen tar efter!Ugh. Får hoppas på en mild vinter, Uppsala kommun kommer inte sopsalta alls i år. Känns snålt.
Har alla lämnat nu?
Nej, du är väl kvar.
Jag kom nyss. Men lämnar snart igen när jag äter. Sen kanske jag kommer igen. Sa jag hej när jag kom?
Jag har inte hört dig säga hej, men troligtvis var jag inte kvar.
Ja och nej. De är amatörer på att sanda. Spara fälg - ja. Men jag kommer nästan garanterat ramla och slå migDet är ju fantastiska nyheter. Bara att hoppas på att fler ställen tar efter!
Bara om man blir lite arg samtidigtNu är dock frågan när man har lämnat. Om man tittar ute genom fönster i några sekunder medan man happysurfar, har man då lämnat?
Det jävliga är ju att det gäller bara fram till nyår. Sedan får de nya pengar och lär väl börja vräka ut den vidriga saltlaken i tid och otid igen…Ugh. Får hoppas på en mild vinter, Uppsala kommun kommer inte sopsalta alls i år. Känns snålt.
Men blir det ordentligt med snö och is tills dess så blir deras slarviga sandande rent farligtDet jävliga är ju att det gäller bara fram till nyår. Sedan får de nya pengar och lär väl börja vräka ut den vidriga saltlaken i tid och otid igen…
???Jag har inte hört dig säga hej, men troligtvis var jag inte kvar.
Jag gick just fr Fålhagen ner på stan, och det var rätt halkigt på banan längs Frodeparken. Vet inte om det var mina nya skor, eller om det var halt på riktigt.Men blir det ordentligt med snö och is tills dess så blir deras slarviga sandande rent farligt
Gick via frodeparken till kvarngärdet och gjorde samma observation. Ska kränga på vinterdäcken ikväll, men ser inte fram emot cyklingen imorgon..Jag gick just fr Fålhagen ner på stan, och det var rätt halkigt på banan längs Frodeparken. Vet inte om det var mina nya skor, eller om det var halt på riktigt.
Bästa är ju om de låter bli att sanda också. Bara att slänga på dubben och köra!Ja och nej. De är amatörer på att sanda. Spara fälg - ja. Men jag kommer nästan garanterat ramla och slå mig
Konstfrusna vägar med jämn is så de blir förutsägbart.Bästa är ju om de låter bli att sanda också. Bara att slänga på dubben och köra!