Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om bara Brexit inte hade skett… Storbritannien har förlorat så mycket av mina pengar sedan dess.
Vissa tycker att moderna sadelrörsvinklar har blivit för mycket, och att medellånga människor inte behöver dem vara så branta.Steeper sta wtf
Mm, jag har inte sett geo men har de inte ökat reach enormt blir det för kort för mig mellan sadel o styreVissa tycker att moderna sadelrörsvinklar har blivit för mycket, och att medellånga människor inte behöver dem vara så branta.
Jag har ingen koll på vad som gäller på Nukeproofs nuvarande och framtida ramar. Men reach kan tillverkaren väl ändra genom att ha längre topprör och inte bara genom att ändra vinkeln? Trianglarna, de är svåra…Mm, jag har inte sett geo men har de inte ökat reach enormt blir det för kort för mig mellan sadel o styre
Det stämmer men det gäller att de gör det också, så inte cykeln krymper av det brantare sadelröret.Jag har ingen koll på vad som gäller på Nukeproofs nuvarande och framtida ramar. Men reach kan tillverkaren väl ändra genom att ha längre topprör och inte bara genom att ändra vinkeln? Trianglarna, de är svåra…
Man kanske kan ändra fler vinklar så att toppröret blir kortare och reach längre? Speciellt som det är två olika trianglar.Jag har ingen koll på vad som gäller på Nukeproofs nuvarande och framtida ramar. Men reach kan tillverkaren väl ändra genom att ha längre topprör och inte bara genom att ändra vinkeln? Trianglarna, de är svåra…
The mx kit is basically just a carbonfiber 275 rear triangle. Direct fitting to a carbonfiber frane but when fitting to an alloy frame, some extra parts are needed.What exactly is an MX kit for the mega v4? a 275 rear triangle + 275 link, or is it an mx link? Link is also different for AL and CF?
@Daniel Mifsud
EDIT. Seems like there may not be an official mx kit for AL - but the bike is available in mx AL from "new" nukeproof and it's still v4
Ok, and the 290 link is used? I suppose an al triangle would work?The mx kit is basically just a carbonfiber 275 rear triangle. Direct fitting to a carbonfiber frane but when fitting to an alloy frame, some extra parts are needed.