Nukeproof 2.0

Nukeproof 2.0
De här raderna från Pinkbike antyder att du har rätt:

Good news for existing Nukeproof owners

The Belgian Cycling Factory say they will carry spare parts and offer crash replacement deals for existing Nukeproof owners. Your Nukeproof warranty won't carry over, but you should be able to keep your bike running more easily.

Nukeproof 2.0
Nukeproof are planning to bring out an all-new version of the Reactor trail bike. The design work for this model was done before Nukeproof's implosion, but the new model will begin production this year under the new owner. It has a steeper seat tube and head tube than the old model and will be available in more sizes (S-XXL). It has a geometry flip chip and a mullet version is expected. It will be available with alloy or carbon frames, both UDH compatible.

Nukeproof 2.0
Mm, jag har inte sett geo men har de inte ökat reach enormt blir det för kort för mig mellan sadel o styre
Jag har ingen koll på vad som gäller på Nukeproofs nuvarande och framtida ramar. Men reach kan tillverkaren väl ändra genom att ha längre topprör och inte bara genom att ändra vinkeln? Trianglarna, de är svåra…

Nukeproof 2.0
Jag har ingen koll på vad som gäller på Nukeproofs nuvarande och framtida ramar. Men reach kan tillverkaren väl ändra genom att ha längre topprör och inte bara genom att ändra vinkeln? Trianglarna, de är svåra…
Det stämmer men det gäller att de gör det också, så inte cykeln krymper av det brantare sadelröret.

Nukeproof 2.0
Man kanske kan ändra fler vinklar så att toppröret blir kortare och reach längre? Speciellt som det är två olika trianglar.

Nukeproof 2.0
Vad är egentligen ett MX kit för mega v4? en 275 rear triangle + 275 link, eller är det en mx link? Link är också olika för AL och CF?

@Daniel Mifsud

EDIT. Verkar om det kanske inte officiellt finns mx kit för AL - men cykeln finns i mx AL från "nya" nukeproof och det är fortfarande v4

Senast ändrad:
Nukeproof 2.0
What exactly is an MX kit for the mega v4? a 275 rear triangle + 275 link, or is it an mx link? Link is also different for AL and CF?

@Daniel Mifsud

EDIT. Seems like there may not be an official mx kit for AL - but the bike is available in mx AL from "new" nukeproof and it's still v4
The mx kit is basically just a carbonfiber 275 rear triangle. Direct fitting to a carbonfiber frane but when fitting to an alloy frame, some extra parts are needed.

Tillbaka
Topp