Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
:)HP_gbg sa:mytomspunnen skrev:
-------------------------------------------------------
> TBone skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > TI? Trams! HP ska det vara. Om man inte kör med
> > RPN så kan man lika gärna lämna sin
> > pocket-protector hemma. :-)
>
> Jag väntade bara på att den skulle komma.
> Det som skiljer en HP-användare från en
> TI-användare är att TI-användaren faktiskt kan
> använda sin räknare (även fast HP:n rent
> teoretiskt är bättre).
> Själv använder jag knappt min räknare längre, den
> ligger där på skrivbordet och samlar damm.
> Räknar med dator istället (2 st dual Opteron, den
> ena med 6GB ram och den andra med 12GB
> sysselsätter jag dag som natt.), det går lite
> snabbare då...
Är inte det lite överdrivet? han ville ju bara veta hur mycke ett kaffemått rymmer
Lagahund sa:Hej jag letade frenetiskt på nätet för att finna något om hur mycket kaffe man behöver "på riktigt", efter att ha klarat mig på "gehör" i över 60 år.
---klipp---
Johan heter jag.
kais01 sa:alla trådar var inte bättre förr. håller på och läser hela happy vid valda stunder, tar en dos då och då, är nu på maj2008 och hade inte kommit till den här:)
underbart trams är väl en bra sammanfattning.
för övrigt har nämnda zoega närmast tappat aromen senaste åren. från att ha varit högklassigt är fruktiga övertoner nu näranog borta, det smakar bara beskt och starkt. är väl del av någon besparingskampanj från ägaren nestle kanske. dock är de produkter dom säljer till restauranger fortfarande bra, det går väl inte att skeppa suboptmala varor dit på samma sätt. för övrigt försöker dom lura på folk 450g paket. ett fräckt tilltag som jag hoppas straffar sig. dom har ändå av outgrundling anledning kvar en stark:) fanclub vilket vi snart riskerar att märka av i den här tråden.
så var det sagt. skönt att få det ur sig. det är inte ens fredag! synd när en riktigt bra produkt komprometteras. ungefär som pinarello skulle börja tillverka iteracyklar.
mera ot, ett kaffemått ät ungefär ett halvt vällingmått...
kais01 sa:mera ot, ett kaffemått ät ungefär ett halvt vällingmått...
Lagahund sa:...
Dieselgaser låter för mig som en skröna, men det kan ju ha varit sant - och i så fall helt vansinnigt. Tror inte på den varianten av smaksättning. Att de hade en dieselmotor felplacerad så avgaserna i fel vindriktning kom in i produktionen, kan jag nog tro mer på. Diesel är aldrig en bra krydda. Minns en gång på Maldiverna då avgaser från en motor sögs in i en dykluftkompressor och ledde till att någon dog då han dök. Med kolos kan blodet leda syre om man befinner sig djupt, men då man kommer upp slutar detta och man får inget syre alls.
Bättre att cykla...
Ha det bra!
Lagahund sa:Det var som bara katten, ojojoj, trodde jag aldrig skulle hända...
Tack för info i alla fall, man lär så länge man lever...