Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på all rea som är så är det konstigt att man inte konkurrerar med stora märken. Jaha pengarna ska in :) äntligen lansering!69k för den billigaste. Känns bra att jag köpte Alphan på oktoberdeal nu och inte väntade på denna. Kommer väl billigare versioner närmare sommaren misstänker jag.
Jag hörde ryktesvägen att ”gamla” majestic FS skulle finnas kvar i sortimentet framöver också?Antagligen vill man få sålt de sista av gamla majestic innan man börjar släppa billigare varianter av faceliften.
Det har jag också hört. Att gamla skulle finnas I billigare versioner och nya endast med toppspecar...Jag hörde ryktesvägen att ”gamla” majestic FS skulle finnas kvar i sortimentet framöver också?
Sen är väl frågan hur länge framöver är dock!
Låter som en ev smart affärsidé?..Det har jag också hört. Att gamla skulle finnas I billigare versioner och nya endast med toppspecar...
Det skulle vara jäkligt synd...Det har jag också hört. Att gamla skulle finnas I billigare versioner och nya endast med toppspecar...
Troligen har dom skapligt lager med ramar plus att det är ju gamla ramarna pengarna tjänas på så visst! Bortsett alla sponsrade åkare (lång lista, vilket är bra) så misstänker jag att många köper "rimlig nivå".Låter som en ev smart affärsidé?..
Risken är att folk köper av annan tillverkare.Låter som en ev smart affärsidé?..
69k för den billigaste. Känns bra att jag köpte Alphan på oktoberdeal nu och inte väntade på denna. Kommer väl billigare versioner närmare sommaren misstänker
Vi får se hur det blir, det är bara rykten. Den gamla är riktigt trevlig men jag skulle vilja ha en ny för att få lite roligare färg, svart är inte roligt. Den gamla passar superbra för långlopp men ingen jag tänker köra speciellt mycket xco med, det känns den lite för "sketchy" för.Det skulle vara jäkligt synd...
Jag kommer nog titta på en ny cykel under sommaren men det blir runt 30k. Att köpa den gamla känns inte aktuellt.
Jämfört med specialized och scott exempelvis står sig fortsatt allebike oerhört prisvärda. En toppcykel för 80" är mycket men jämfört med konkurrenterna är klart överkomligt. Än är jag för snål för att lägga så mycket på en cykel men skulle det komma ett alternativ för 50" kanske det kan vara aktuellt. Blir spännande att se vad folk tycker om nya öhlinsdämparna, väldigt dyra men förhoppningsvis väldigt bra.Nu finns det väl i och för sig dubbelt så dyra hojar från Trek o Spesh men känns det inte lite otidsenligt med så dyra cyklar?
Edit: Backar lite nu när jag ser vad hjul o gaffel kostar, hade inte koll på att de var så dyra.
Edit 2: Som referens är konsumentpris för fram- o bakhjul ca 20 000 o gaffel mellan 16 - 20 000 beroende på version. ?
Lycka till att få de billigare.Annars får man köpa ramkit och bygga själv med egna delar, billigare och dessutom jäkligt kul! ?
Inte speciellt svårt med en SID och ett par schyssta alu-hjul?Lycka till att få de billigare.
Precis, det skulle vara med riktiga snik-komponenter isåfall. Kolfiberhjul, svindyr dämpning och XTR för 69" känns som ett väldigt konkurrenskraftigt pris jämföry med andra märken.Lycka till att få de billigare.
Listpriset hos de stora märkena är alltid ganska förhandlingsbart ska ju tilläggas.Jämfört med specialized och scott exempelvis står sig fortsatt allebike oerhört prisvärda. En toppcykel för 80" är mycket men jämfört med konkurrenterna är klart överkomligt. Än är jag för snål för att lägga så mycket på en cykel men skulle det komma ett alternativ för 50" kanske det kan vara aktuellt. Blir spännande att se vad folk tycker om nya öhlinsdämparna, väldigt dyra men förhoppningsvis väldigt bra.
Är verkligen DT eller Öhlins ett steg upp från en SID Raceday eller Fox 34? Låter mest svårservat och obskyrt.
Ne fram med en normal spec!
Inte speciellt svårt med en SID och ett par schyssta alu-hjul?