Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du tycker det är dumt att elda upp pengar borde du väl i stället sluta köpa cyklar som behöver bytas ut regelbundet?
Med v2 så har man det så väl upplagt att det i praktiken aldrig ens kan bli skivbromsat - tanken på att för det första behöva rassla fram någotsånär välfungerade mekaniska bromsok för det låga vajerdraget (nej, Klamper för femtusen rimlar inte) och för det andra lösa skivbromskompatibla nav/hjul som har Campagnolostomme (och i praktiken skrota hela hjulgarderoben förutom några gamla 32h-tubhjul som man väl kan ekra om)...Stor källare då antar jag?
Särskilt de för skivbromsar har utseendet mot sig...
Tänkte på dem häromdagen. Det var alltså där de hamnade, ja...njuter av välljud i vardagsrummet nu.
Tänkte på dem häromdagen. Det var alltså där de hamnade, ja...
Någon typ av Mafac bromsar? Hur breda däck skall du ha?Nya bromsar till min nya cykel inför 2021.
Visa bilaga 417740
Hoppas dom duger till att få stopp på ekipaget.
Den nya blir klar i höst först men jag kan avslöja att det blir en Mercian. Bromsarna är Grand Bois, valde dom istf Paul Racer medium för att dom var mer i stil med hojen.Någon typ av Mafac bromsar? Hur breda däck skall du ha?
Var det inte du som hade en trevlig VeloOrange randonneur? Kan man få se mer bilder på den nya cykeln? Jag gillar stålgafflar.
T Sultan, var tog du vägen?Dags att skaffa ny racer men kan inte bestämma mig om det skall vara med eller utan skiva. Känns som att det är skiva som gäller nu o tänker man andrahandsvärde så känns det som att man gör bort dig om man köper utan... eller??
Vad tycker folket.
Beslutet kom redan igår på sida 1.T Sultan, var tog du vägen?
Har du nu använt dig av tråden som
T Sultan, var tog du vägen?
Har du nu använt dig av tråden för att besluta dig??
Om du tycker det är dumt att elda upp pengar borde du väl i stället sluta köpa cyklar som behöver bytas ut regelbundet?
Jag tycker det är tvärtom jag. Så skönt att slippa vajrar.Underhåll är ett bra argument, helt klart. Hur man än vrider och vänder på det så kräver hydrauliskt mer av en på den fronten.