Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
en from tanke, men av döma från erfarenheterna här på happy behöver man ha reserv även av lupine och cateye.@kais01, ser du inget problem med att behöva köpa "en i reserv"? Tycker det låter fullständigt galet.
Ta in lite miljötänk nu. Om ni inte pallar för er egen del kan ni väl försöka för era barns eller barnbarns skull.
Berätta gärna mer om hur du gör för att rekonda 18650-celler.rekondar jag 18650-celler från skrotade packar istället för att slänga dem.
ja, motionerar igång är väl en mer korrekt beskrivning av vad jag gör.Berätta gärna mer om hur du gör för att rekonda 18650-celler.
Eller menar du att du "räddar" enskilda (18650-)celler ur skrotade batteripack?
Här är en review för dom som är intresserade av denna lampa....
Haha....samma generation här!För oss som är så gamla att vi lärde oss läsa i skolan för att ta in information (och inte orkar lägga minuter på en video), vad är slutsatsen? Bra eller anus? Tycker den ser rätt bra ut på pappret.
Ser riktigt trevligt ut med en stor ljuskälla. Tycker att små starka lampor är svåra att upptäcka som medtrafikant. Brukar köra med en ms 3500 på mörka landsvägar, men denna bör vara mycket smidigare och riktar ljuset där det gör nytta.Klickade hem en lampa förra veckan, kostade mig $72,25 med rabattkoden MSFANS.
Fick hem den idag, ger ett bra första intryck i alla fall, sitter på laddning nu.
Beställde till Sverige, det var gratis frakt så det tillkom inga kostnader. Kanske kommer något senare från tullen? Den skickades från Kina, via Hong Kong och Nederländerna.Ser riktigt trevligt ut med en stor ljuskälla. Tycker att små starka lampor är svåra att upptäcka som medtrafikant. Brukar köra med en ms 3500 på mörka landsvägar, men denna bör vara mycket smidigare och riktar ljuset där det gör nytta.
Beställde du leverans till Sverige eller är du i USA? Totalkostnad om du beställde till Sverige?
Jag stod i begrepp att invända att mina 14 år gamla Magicshine-lampor lampor minsann fungerar fint. Det enda jag modiferade vid köp var reflektorn för bättre ljusbild. Bra att veta att det är läge att se upp när de dör.Det sämsta med lampan oaktat ljusbild m.m. är att den är av märket Magicshine. Har ägt fyra framlampor av märket. Den äldsta funkar drygt tio år gammal vilket fått mig att köpa de andra tre. Alla tre ”nya” har fått kasseras efter 1-3 år p.g.a. olika defekter, Dum nog köpte jag sen även en pannlampa på rea från MS och den pajjade efter två år. Aldrig mer något av märket Magicshit.
Ser ju helt okej ut, speciellt för en lampa med inbyggd batteri.Har kört ett par timmar i mörker nu.
Medföljande fäste funkar finfint för lampan och en Garmin.
Inte monterat någon fjärrkontroll än, vill bara starta lampan och inte bry mig mer om effektlägen, hel/halvljus o.s.v.
Körde uteslutande på halvljus och på lägsta effekt, bara för att testa hur det var. Tyckte det funkade helt ok och skonar mörkerseendet.
Medium är nog bästa läget ljusmässigt. Högsta läget var nästan för ljust, går säkert att justera med appen om man vill.
Mobil-bilderna ger så klart ingen rättvis bild, med ögat är det ju inte alls så här skarp kant på ljuset och det lyser längre bort än vad bilderna ger sken av.
Det är halvljus med dom tre olika effektlägena.Ser ju helt okej ut, speciellt för en lampa med inbyggd batteri.
Är dina 3 bildexempel halvljus lägsta effekt eller de 3 effektlägena?
Är det nån särskild anledning till varför du inte vill posta i bländfria lampor tråden som jag har gjort just för såna här lampor? En ny tråd för varje ny lampmodell, är det vad folk hellre vill ha? I de flesta andra sammanhang brukar stora samlingstrådar vara det som gäller.Har kört ett par timmar i mörker nu.
Bra med användarrecension, men återkom gärna när du har mer erfarenhet av lampanHar kört ett par timmar i mörker nu.
Inte monterat någon fjärrkontroll än, vill bara starta lampan och inte bry mig mer om effektlägen, hel/halvljus o.s.v.
Körde uteslutande på halvljus och på lägsta effekt, bara för att testa hur det var. Tyckte det funkade helt ok och skonar mörkerseendet.
Medium är nog bästa läget ljusmässigt. Högsta läget var nästan för ljust, går säkert att justera med appen om man vill.
Nä, men eftersom det finns en specifik tråd för denna lampa så tänkte jag att det passar bra här.Är det nån särskild anledning till varför du inte vill posta i bländfria lampor tråden som jag har gjort just för såna här lampor? En ny tråd för varje ny lampmodell, är det vad folk hellre vill ha? I de flesta andra sammanhang brukar stora samlingstrådar vara det som gäller.
Tolkar jag det rätt att du då kör på 400 lumen som du föredrar? Vore ju grymt med 5h brinntid.Har kört ett par timmar i mörker nu.
Mobil-bilderna ger så klart ingen rättvis bild, med ögat är det ju inte alls så här skarp kant på ljuset och det lyser längre bort än vad bilderna ger sken av.
Yes, jag återkommer när jag har fått fler timmar med den.Bra med användarrecension, men återkom gärna när du har mer erfarenhet av lampan
Tex hur bra helljuset är, vilken skillnad det gör och hur det i praktiken funkar att växla mellan hel<=>halv-ljus liksom då naturligtvis även den verkliga lystiden.
Körde dagens runda på 200lm bara för att testa, men 400lm är nog mer rimligt, i alla fall om man ska rulla på i lite högre tempo.Tolkar jag det rätt att du då kör på 400 lumen som du föredrar? Vore ju grymt med 5h brinntid.
Visa bilaga 665757