JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> En sida kan ju vara hur snygg som helst, men det
> spelar ju inte nån roll om innehållet är kasst.
> Och det är det som liksom är grundidén med nya
> hemsidan. Ett antal redaktörer a la happy som ska
> fylla siten med innehåll. Sen att det finns
> kanter att slipa av är ju bara naturligt. Att
> påpeka detta i rätt forum
> (förbättringsförslag/synpunkter på nya siten)
> tycker jag är bra, men att indirekt kalla de som
> jobbat hårt med detta för inkompetenta samt
> sakna vilja tycker jag är lågt. Riktigt lågt.
>
> Jag hoppas du bara hade otur med tankekedjan när
> du skrev detta Bruse.
Var inte så jag menade, det var surt svar till Fredrik. Men hur i helafriden, kan man få "Det handlar om vilja och kompetens" taget ur sitt sammanhang till att jag påstår att de på Fredrikshof är inkompetenta? Snälla, pådyvla inte era vilda tolkningar på mig och andra!! Med all önskvärd tydlighet kan alla se att det varken saknas vilja eller kompetens!
Man att kalla konstruktiv kritik för gnäll, då lär man aldrig få reda på vad medlemmarna tycker! Ska en förening fungera så, att man skrämmer medlemmarna till tystnad? Synpunkter efterfrågades, och jag gav dom som medlem. Vad är felet idet?
Som du säger Jonas, är det en bra början, som kan slipas till. Det är ju smådetaljer i sammanhanget.
Sen Fredrik, så vet jag inte vilka konstiga vetenskapstidningar du läser, men jag klarar iallafall varken av telepati eller tankeläsning. Vill nån ha hjälp, får de väl säga till. Jag har inte läst nånstans att de behöver hjälp av något slag. Så vad gnäller DU på?
I övrigt vad häller designen är den annorlunda. I positiv mening. Det är lät att göra en sajt enligt modell 1A, jag gör det ofta själv. Men Fredrikshofs hemsida liknar inget annat. Alltså har den en personlig touch. Fyller man den se med mer material, fler smarta funktioner blir den mycket br!