Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kors i taket, igår fick jag nya Kadens i lådan. Men jag tyckte detta numret va tråkigt. Samtidigt dök Evaldskatalogen upp, å en låda från Vintagevelos med en tröja. Rena hjulaftonen!
Å fy, jag märker att det är fler än jag själv som har övergett Dostojevskij, Dagens Nyheter, Goethe och Mitt I Söderort för Evalds cykelkatalog. Vart är samhället på väg, egentligen? Hur ska åsiktsbildningen kunna utgöra grund för demokratin i ett samhälle där man enbart läser kataloger? :-D
Jag såg i slutet av förra numret att nuvarande nummer var skit, men det var något jag ändå tänkte köpa den för. Hittar det dock inte här: http://www.kadens.se/senaste.php
Kadens är seriös fin och bra tidning. Nu har alla racer-puttar fått sina tips och råd i precis alla nummer.
Dags för mtb-tips. Åkteknikt. Massa soft skigscykling sida upp och sida ner. Dags för feta däck. dags att kliva ner till lilla och mellanklingan. Ja kanske rent av slänga den stora klingan och ersätte med bash för att förvissa sig om att det inte går för fort på transportstäckan mellan de sköna stigarna. Leta fram sveriges rotigaste stig. Jag vill se kadens i terräng där det är bättre att springa igentligen men att man inte gör det för att det är så skoj att stånga eller bryta sig fram på stigen tills man hittar sitt flyt först efter ett antal åk. Släng pulsklockan, bort med kadensmätaren för den kommer ändå fastna i något. Sagga ner 20-30 procent.
Alltså jag tycker Kadens har hög kvalitet. Nästan så läsaren dvs jag uppfattar mig som låg kvalitativ. Läser dessa superträningstips och tänker med dåligt samvete på mitt vintefläsk. Ge mig som allmountain-fetto också lite utrymme. Ja jag ska läsa Regin-testet med andakt och begrunda. Muskelstimulatorer och pulsträning i all ära. Men alla är inte snabba på rakstäckorna.
Tung litteratur är ute. Jag läser mörkrets hjärta just nu. 140 sidor (typ) kvalité. wind in the willows är tung däremot. Bröstskadefaktor 9/10 på den.
Jag fick också den där kombon igår, men det kändes inte så upphetsande. Är det bilder från DBP i nästa kadens däremot, då jävlar...