Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig ångrat att jag köpte ett överdrag och en teleskopstolpe. Även Marathon Plus däcken har varit bra för min del. Det jag borde byta är småhjulen som sticker ut på pakethållaren, jag slår vristknölarna i dem.Vettigatillbehör?
Har också MKS Eazy pedaler som jag rekommenderar. Tycker förövrigt att cykeln är mycket trevligare med väska fram, gärna med lite vikt i (finns ju ryggsäckar om man nu vill ha det). Ang handtag gör jag just nu ett försök med Ergon handtag (3orna tror jag) men än så länge betydligt sämre än comb med cane creek ergo control barends och ritchey foam handtag (tycker cane Creek ergo barends funkar utmärkt på Brompton med s-styre, kan nog vara annat för de övriga).Väska och block är den bästa investering jag har gjort ang tillbehör
Är det inte problem med att man slår i hälarna i väskan när man har den på pakethållaren sådär ?
www.radicaldesign.com
OK, tack ?ja man får placera väskan lite längre bak än på bilden, som hämtades från nätet. det funkar i det läget bra, jag kör 45 i skostorlek, och spd.
bromptons ramgaranti faller om man kopplar trailer till navet.
det blir också problem hålla sig under 23 kg incheckat bagage. och besvär ta sig fram på vanlig landsväg.
En annan trailer som jag övervägt som också är relativt dyr är Burley Travoy, framförallt för att den blir så liten i ihopfällt tillstånd.gissat att det är vid infästningen till vevpartiet svaga punkten finns. sanma plats som har tendens spricka på scott och diverse andrs mtb.
sen är det säkert skillnad i risken för utmattningsbrott att dra ett par barn på daglig basis jämfört med lättare semesterpackning.
hade själv hellre övervägt en enhjulig hopfällbar trailer med fjädring.