Nytt från the big S(Shimano nyheter)

Steelisreal

Ny medlem
Shimano lanserar sina OS- skor
färggranna varianter på SH-R215 skon

snart i en skobutik nära dig:-)

OlympicShoes.jpg

var vi på HappyMTB först igen?:-)

mer nyheter i helgen:-)

för HappyMTB

Jan

Senast redigerad av en moderator:
skon är inte ny

färgerna är nya. så de va inte före oss

bilderna släpptes för några dagar sen (040718) så jag va lite sen trots allt:-)

För att klistra ett inlägg gäller det att kunna läsa vad anfallaren tänker göra innan han har gjort det.
Många målvakter har blivit berömda för att de kan klistra ett inlägg:-)

ha det
Jan

Shimano:

We noticed that a lot of riders selected for the Olympic Games are using Shimano road shoes. Shimano will offer these participants a special Olympic edition of our top-level road cycling shoes SH-R215. The Olympic edition shoes are being produced in silver combined with a colour matching the national colours of the racers’ countries. Furthermore, the straps of the shoes carry the flag of the riders’ home country. Each pair of these Shimano Olympic shoes is unique and they will not be available in the market.

För er som inte greppar engelskan så bra så är dessa skor en specialutgåva för de cyklister som använder sig av shimanoskor och ställer upp i OS. De kommer inte att säljas på marknaden, va synd. Man får väl köpa loss ett par från någon utav svenskarna.

Rätt balla skor,men lite skrikigt.Håller med Pelle Hå. Sidi i svart.

/Där vägarna slutar är där dom bästa cykelturerna börjar.

Men fan va synd att skorna inte kommer att finnas till salu! Jag skulle jättegärna köpt Sverigedojjorna, de var ju snyggast (italienarna var snygga de med)!

Svenskarna i OS kör alltså med Shimano-skor? Om det ska vara så pass med cyklsier att Shimano bryr sig om att göra en särskild svenk version måste det ju nästan betyda att samtliga svenskar kör Shimano? är ju inte så många i OS-truppen

Bara en gissning men jag är ganska säker på att de flesta åkare världen runt inte överger sina vanliga sponsorer bara för att Shimano kommer ut med en färggrann sko:-)

Skorna finns säkert ute på marknaden efter OS

Det är just det som inte kommer att ske enligt shimano, dessa skor är endas för dem som ställer upp i OS och använder sig av shimanoskor. De kommer inte ut på marknaden :(

Crossmax äger! Skrev:
-------------------------------------------------------
> Angående nytt från Shimano, kommer det en ny
> Ultegra-grupp nästa år?

nästa år? det kommer en ny i år t.om :)

Crossmax äger! Skrev:
> Men man har inte visat upp den nya Ultegra än va?
> Jag menar LX och Hone har man ju visat...

ultegran har jag inte sett några bilder på, endast live :) tyvärr missade jag hone och lx

sen kanske det dröjer innan de kommer ut i handeln, för som ni kanske vet så har shimano ganska långa leveranstider

så hemlig, kan du inte berätta?
vill du ha något för det? Hm... okej, du kan få en använd kedjenit och en vajernippel. Få se på bilderna då!

när du lärt dig bemästra nätet så till den grad att du finner bilder på nya shimanogrupper innan de släppts, då har du oxå gjort dig förtjänt av att se bilderna.

Earn it!

så hemlig Skrev:
> när du lärt dig bemästra nätet så till den grad
> att du finner bilder på nya shimanogrupper innan
> de släppts, då har du oxå gjort dig förtjänt av
> att se bilderna.
>
> Earn it!

Det där var den dummaste kommentaren jag har hört.....!

/Fredde

Sebbe
Helt nytt vevlager och vevparti, 10-delat, nya bromsar. nya STI handtag, nya pedaler, nya hjul, nya växlar.....o.s.v....nej du har rätt det har väl inte hänt så mycket:-)

ha det
Jan

Tillbaka
Topp