Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Se mitt förra inlägg för info. Pakethållare saknas på bilden.Flintkalle sa:Sitter och funderar på en PlanetX Full Monty Apex1 som pendlare till både tjejen och mig.
Någon som har denna och har tips på skärmar och pakethållare?
PeeGee sa:klickade hem London Road large som ska gå som pendelhoj. är 178 med monkey arm span på 182. Var det M jag skulle ha eller har jag gjort rätt?
Full Monty med Apex1 Hydraulisk storlek small.PetterM sa:Se mitt förra inlägg för info. Pakethållare saknas på bilden.Flintkalle sa:Sitter och funderar på en PlanetX Full Monty Apex1 som pendlare till både tjejen och mig.
Flintkalle sa:Full Monty med Apex1 Hydraulisk storlek small.PetterM sa:Se mitt förra inlägg för info. Pakethållare saknas på bilden.Flintkalle sa:Sitter och funderar på en PlanetX Full Monty Apex1 som pendlare till både tjejen och mig.
SKS Longboard samt pakethållare ska på.
Ursäkta potatis-kvaliteten.
Tog några bilder när hjulen var av.fasanen sa:Flintkalle sa:Full Monty med Apex1 Hydraulisk storlek small.PetterM sa:Se mitt förra inlägg för info. Pakethållare saknas på bilden.Flintkalle sa:Sitter och funderar på en PlanetX Full Monty Apex1 som pendlare till både tjejen och mig.
SKS Longboard samt pakethållare ska på.
Ursäkta potatis-kvaliteten.
Ni som sitter på en sån där full monty, hur är det plats för däck. Vad tror ni går i om man kör med 650b? Mellan tummen och pekfingret, eller kanske ett litet mått. Det rycker i vinterpendlartarmen..
snajgel sa:Blev plötsligt sugen på en On-One Space Chicken för pendlingen, någon som har en och rekomendera den?
PlaneteXellent sa:sure. but you will get a better price if you order direct. Swedish VAT (momes) is 25% and Uk Vat is 20% :(
gandhi sa:Beställde en gaffel på förmiddagen, men har inte fått en orderbekräftelse än. Hur är det med PlanetX egentligen? Det var några år sedan jag beställde från dem...
gandhi sa:Beställde en gaffel på förmiddagen, men har inte fått en orderbekräftelse än. Hur är det med PlanetX egentligen? Det var några år sedan jag beställde från dem...
Raggamuffin sa:gandhi sa:Beställde en gaffel på förmiddagen, men har inte fått en orderbekräftelse än. Hur är det med PlanetX egentligen? Det var några år sedan jag beställde från dem...
Du får logga in på ditt konto och kika där. Fick inte heller bekräftelse via mail men den låg på kontot och dagen efter fick jag DHL tracking mm.
Skogsgubben sa:Fy vilken cykel. Knappast lätt och rolig att köra träning på. Bristen på fästen för stänkskärmar för den ju oduglig som pendlare. Till och med lacken är ju uttalat kass.
Bootzipper:
650b: https://www.planetx.co.uk/i/q/CBOOBZ650AP1/on-one-bootzipper-650b-sram-apex-1-cross-monster-bike
29": https://www.planetx.co.uk/i/q/CBOOBZ29AP1/on-one-bootzipper-29er-sram-apex-1-cross-monster-bike
Så varför väcker den sånt habegär hos mig??!!!
+1jofahjalm sa:jag är rätt tveksamk till hur den där är att cykla på med bock. Det är en ganska stor mtbram i geometrin.
HåkanC sa:+1jofahjalm sa:jag är rätt tveksamk till hur den där är att cykla på med bock. Det är en ganska stor mtbram i geometrin.
/Håkan
Skogsgubben sa:HåkanC sa:+1jofahjalm sa:jag är rätt tveksamk till hur den där är att cykla på med bock. Det är en ganska stor mtbram i geometrin.
/Håkan
Stämmer. En Bootzipper i storlek M har ungefär samma stack och reach som en Vitus Substance i storlek XL (https://www.wiggle.se/vitus-substance-fb-adventure-racercykel-sora-2019/).
Men är det inte så enkelt som att gå ner i storlek? Har verkligen dålig koll på geometri i allmänhet och geometriskillnader mellan bockstyre och rakt styre i synnerhet, så blottar min okunskap här...
Jag begriper ju att bockstyre placerar händerna längre fram än ett rakt styre, men utöver det?
Har egentligen ingen praktisk betydelse för mig. Jag behöver ingen ny cykel och min förälskelse kommer nog snart lägga sig. Hoppas jag... kanske...
NixHej, vill köpa några grejer från planet x och summa är 1800 krs. Nu med brexit ska man betala extra ?
Andra fråga om jag handlar för 2000 krs kan jag använda trimate kod?
Rujo ;) Fin!Nu har dom släppt en rätt cool stålgravel! Kujo tror jag den heter.
PXBANK15 ger femton off på hela sidan. Nu verkar momsen justeras direkt i kundvagnen också.
Är den momsad och klar då också, eller tillkommer det när den ska genom tullen in i Sverige?Det var ”flash sale” på den här igår kväll 49.90€ så jag slog till, 850kr inklusive frakt…![]()
Planet X Jack Flash 25 Year Anniversary Disc Frame RAW
www.planetx.co.uk
Jag vet inte men den landar nog( förhoppningsvis) under tusenlappen iallafall….Är den momsad och klar då också, eller tillkommer det när den ska genom tullen in i Sverige?
Nepp ,26an har vanlig 135mm qrJag funderar på denna, borderline drygt två tusen kronor med moms.
Är det 148 millimeter på bakaxel?
Trodde jag hade fått med länken, det var 29.Nepp ,26an har vanlig 135mm qr