Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom ingen svarat vågar jag mig på ett litet svar här. Det känns som det inte är definierat en bra standard här. Det mäts lite olika beronde på vem som mäter :) Därför ska det vara specat om det var mätt vid omkomprimerad gaffel eller inte, och isf hur mycket. Annars säger det inte så mycket om man ska vara petig.Rut-66 sa:Sen får gärna fler bekräfta att geo'n mäts nedlastad eller om den mäts med förspänning så ingen nedlastning sker.
Folk väger ju så olika, men kanske man ska mäta med en viss % sag istället ? Därför valde jag nu 20mm dvs 20% av 100mm slag.
Nybörjare på sånt här, har bara cyklat helstelt förr :D
Rut-66 sa:Funderar ibland på om man kan göra nåt roligt på ramen med Salsas typsnitt...
Salsa Fargo
Galna Farbror ?
Rut-66 sa:Ha ha ha !
Pölsa Asgo
Ett bra namn på ett kul projekt! Mycket nöje (även efter bygget är klart)!Örjan Lax sa:Rut-66 sa:Ha ha ha !
Pölsa Asgo
Perfekt! :D
Rut-66 sa:Ekrat upp och bara spänt precis så gängorna försvunnit i nipplarna, så lite kvar att göra.
Vikt utan fälgband 950g
Det gick att fota genom ventilhålet :)
Jag vill ha ett riktningsställ :D
Här finns en bra sida med info kring växlingsdjungeln:Rut-66 sa:Jisses vad fort Sora-reglagen kom. Nu återstår att få styret från Bikeshop och att draget räcker för mina mekaniska broms-ok :) Växlingen ska funka enligt vad jag hittat på nätet.