On one fatty trail

On one fatty trail
bjorre skrev:
-------------------------------------------------------
> Fy fan vad ful.
"The Fat Bike category didn’t exist just a few years ago..."
...och om några år kommer alla ha glömt dom och undra vad folk tänkte på när de blir påminda.

On one fatty trail
Makten skrev:
-------------------------------------------------------
> Tur att de har en ruta för geometri helt utan
> siffror.

När de väl kom tycker jag de ser rätt roliga ut..

On one fatty trail
hYxyDJG.png

EGy6i31.png

Vet att det är en gammal tråd, men..
Letade efter Fatty Trails geo igår men kunde inte hitta den, hade listan sparad på en annan dator. Om fler letar och eftersom den inte syns på on-one/planetx-hemsida så lägger jag den här.

On one fatty trail
Väcker en gammal tråd nu... Jag har den äldre varianten av OnOne Fatty från 2013 som har dubbla toptubes (som nog inte heller heter "trail).
Jag mailade planet-x och frågade efter en geometritabell för min 2013 och fick dessa mått:
Screenshot_20221123-163245.png

Men - det är samma mått som jag hittar online för en 2017 Fatty Trail?

Gissningsvis har jag fått fel tabell från planet-x men nu finns åtminstone ett svar på trådens fråga!

On one fatty trail
Väcker en gammal tråd nu... Jag har den äldre varianten av OnOne Fatty från 2013 som har dubbla toptubes (som nog inte heller heter "trail).
Jag mailade planet-x och frågade efter en geometritabell för min 2013 och fick dessa mått:
Visa bilaga 595040
Men - det är samma mått som jag hittar online för en 2017 Fatty Trail?

Gissningsvis har jag fått fel tabell från planet-x men nu finns åtminstone ett svar på trådens fråga!

Ja den är fel, jag har en large med dubbla överrör som jag köpte ny, som jag kommer ihåg den var det 68 grader gaffelvinkel och 415 mm reach.

Tillbaka
Topp