Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ni som varit med tidigare, hur länge brukar ni köra? I tid är kanske mest relevant? TSOK-spåret tar väl max 1 timme. Börjar bli sugen. Kör gärna ca 2 timmar. Tänkte ändå dra ut en sväng.
Det var en trevlig kvällstur med kanonväder och torra stigar. Tack för gott sällskap! Jag jobbar em-skift varannan vecka, men passar det så kanske jag dyker upp fler gånger. Får se om jag orkar samla motivation och ork för att åka till Skövde på söndag. Man brukar ångra efteråt att man inte var med i långloppen.
Jag instämmer, men tyvärr så ville högerskon vara med igår kväll........skit. Men jag är tillbaka på Onsdag. Om nån har lust så kan jag visa en runda som är lång i blandad teräng, öresjö, skidstugan, näl, skidstuganvbg å hem över önsjögolfbana överby, kanske i så teknisk men lite mil i benen. //Peter