Kollade lite på BK under lunchen utan ljud för en kvart sen ca... Norskan gör en Bäckstedt.. Ledde stort då iaf..

Grattis Norge!

och

Grattis SVT. Det var väl en ganska bra produktion? Har iofs inte sett så mycket XC på TV, men jag tcyekr det var schyst filmat coh hyfsat bra kommenterat (var det Tavell som snackade?).

/Zeb

Freddan> Tack ,jag kom bara inte på några, tyckte väl att det lät konstigt att det inte fanns rena natttävlingar.

//Ola

Tavell var riktigt bra som bisittare men Vacchi som huvudkommentator går inte att slå. Synd bara att bilden via Eurosport var mycket sämre än Svt.. slog över till svt24 oxå. OJOJOJOJOJOJ!!!!! Jösses va usla dom var. Samma skillnad mellan svt24 och svt som mellan svt och eurosport.. Det var rent outhärdligt. Men det var ändå en ganska schysst produktion för att vara mtb. Ofta kör dom bara "coola" kameravinklar och visar grussprut i kurvor och annat ointressant..

freddan skrev:
<Ofta kör dom bara "coola" kameravinklar och visar grussprut i kurvor och annat ointressant.. >
Menar du på allvar att du tycker det är bra underhållning att titta på Dahle(risk för felstavning)varv efter varv efter varv...
Nä då tar jag mycket hellre coola kameravinklar och grussprut:)
Rille

Dom hade gärna fått visa mer av fältet längre bak.. Men det är kampen som är intressant inte om dom sladdar i en kurva.. Dom inslagen från partierna där dom stötte på problem var ju så klart roliga att se på men jag säger nej tack till att envist visa närbilder på sladdande hjul t.ex...

Nä, jag säger som Paulo Roberto: cykel är ingen sport.

"Oh, oh, det där gör odt, där fick had id ed riktig sködig" "UF, vikken sbäll!"OJOJO, Sdälla, hååp upp häderda! Hur säger bad det på Koreadska?"

Missade det, sorgligt att man måste gå i skolan, gissa vad jag satt och drömde om på lektionerna ;-)

///Björn

Tillbaka
Topp