[OT] After work för 08:or

mzi skrev:
-------------------------------------------------------
> Idag då? Det är ju både löning och måndag.
> Perfekt tillfälle för att träffa lite cyklister
> och dricka ett par pilsner. Vad säger ni?

Du har några öl upp på mig. Jag kan ta vägen över Bromma hem. SB vid halv 6 rycket?

Jag är ebolabanebunden idag, så jag är väldigt mobil. SB halv sex passar mig perfekt. Jag kan i gengäld bjuda Jonas på ett par pilsner, för det är han värd.

Rippa skrev:
---------------------------------------------------
> Du har några öl upp på mig. Jag kan ta vägen
> över Bromma hem. SB vid halv 6 rycket?

Och jag kommer ihåg att jag i en svag stund lovade att bjuda dig på öl. Få bli nästa gång det är dags för efter jobbet.

Tille (fd tillmann) skrev:
> Har han äntligen visat upp sin kropp?

Hahah, näe, bevare mig väl! Han rekommenderade mig att ta bilen till verkstaden i vintras innan det blev en riktigt dyr historia. Jag lydde hans råd och sa att jag skulle bjuda på öl som tack.

Kroppen tar han väl inte betalt för att visa upp? Den visar han väl upp för alla som orkar att titta.

Senast redigerad av en moderator:
smiley skrev:
> Tille (fd tillmann) skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Har han äntligen visat upp sin kropp?
>
> Hahah, näe, bevare mig väl!

Fasen. Jag som trodde hade med detta att göra.

smiley skrev:
> Rippa skrev:
> --------------------------------------------------
> > :)
>
> Förresten
> när lägger du upp den provocerande bilden på
> din drop-dead-gorgeous-body?

Meh, vad tidigt ni stack därifrån. En hårt arbetande stackare som jag hann ju inte ens avsluta dagen och hitta aw-tråden innan ni var borta.

Belgisk pendling...

DSC00094.jpg ht=544

...följs upp av belgisk middag och amerikansk öl.

DSC00097.jpg ht=544

En strålande start på veckan!

Tille (fd tillmann) skrev:
> Helt värdelös information.
> Nu slutar jag prenumerera på denna tråden
> bara för det.
>
> +1

+1. Nu slutar jag igen.
Jävla Rippa.

Vi hann till och med hem i ordentlig tid, nog första gången från SB skulle jag tro. davidi missade oss med nio minuter, ge och ta.

Tack Rippa för en härlig start på veckan!

Alls ingen regelrätt AW... men om någon har vägarna förbi Wirströms i afton kan ni försöka säga hej. Ingen känner dock igen mig, men ser ni en mustasch med brillor kan det vara jag.

Rippa skrev:
> Belgisk pendling...
>
>
>
> ...följs upp av belgisk middag och amerikansk
> öl.

Fi fan, skulle byta ordning på momangen! Amerikansk middag med Belgiskt öl!

Omvägen från city till Bromma är inte så lång med tanke på det ENORMA avstånd du måste förflytta dig för att komma hem...

Sticker från jobbet nu, framme om en dryg halvtimme. Telefonen blev kvar hemma idag, men jag hoppas att det dyker upp nån mer helt enkelt.

Little Stereo skrev:
> Någon AW på The Pict inom räckhåll ? T

ni i slöstan får väl ta tag i detta...

Synd att detta kom upp efter att jag trampat iväg ... skulle ha varit kul att ta en öl med andra MAMILer ... kanske fler chanser med bättre framförhållning?

Jag har varken skägg eller är i närheten. Men eftersom jag cyklade idag för första gången på vansinnigt länge firar jag med en öl ändå. Ha så kul!

Vi hade ett tajt litet bord idag. Jag kom först hem, såklart. Tack Rock, JesperC och davidi för trevliga öl och bra skitsnack! Eftersom jag inte cyklar längre så är öl den enda och bästa kontakten jag har med cykelstockholm. Fler förslag mottas gärna!

Hur blir det med vårfiraröl? Nu senare i veckan, eller är det någon som kan styra upp en lokal som visar lite trevliga vårklassiker så kan jag köpa med mig belgiska öl och Bang kanske kan fixa pommes?

Nej, det finns inget i tråden som säger att man måste cykla för att dricka öl. Bara att man måste vara nollåtta.

Ja, precis! Tänk på sådana som mig. Jag är ganska bra på att dricka öl, men i den lägre skolan vad gäller att faktiskt cykla. Har tillochmed bristande ambition därtill, vilket ju inte bidrar till att jag blir bättre i sadeln heller.
Sedan har jag ju i sanningens namn inte varit med på någon Happy-AW heller... men ändå. Liksom.

Jag SKA börja cykla. Men det är ju ingen som svarar på mina frågor om vad jag ska cykla PÅ. Vi har ingen LOKAAAL. What to do?! Klart man dricker öl och klottrar istället.

mzi skrev:
> Nej, det finns inget i tråden som säger att man
> måste cykla för att dricka öl. Bara att man
> måste vara nollåtta.

puh.

Tillbaka
Topp