[OT] Äntligen har OS startat, jag ska se...

Sicken jäkla T-O-M-T-E-nisse. Ole-Gunnar-Einar Bjoeerndalen får allt bomma en del för att vi ska ha chansen igen. Han har ju faktiskt bommat rätt duktigt i OS, så vi får hoppas formen håller i sig.

Längdåkare är verkligen helt usla på att växla i stafett. Varför accar dom inte upp mer så dom har full fart i växlingsögonblicket? Han som kommer bakom ska ju liksom inte åka förbi...

patten skrev:
-------------------------------------------------------
> eller vi samlar ju på fjärdeplatser så varför
> inte en till

Det är ju lagom bra.

Varför är alla curlingspelare så grymt pudrade? Tom Lindahl har dom försökt få se ut som barbie. En väldigt rödhårig och elak barbie, jag hör motorsågen. Om ni vaknar imorgon och någon har sågat sönder kanada och det ligger blod, tarmar inälvor över hela vancouver. Då vet ni vem som tvingades till dådet, och varför. Sluta snorta ungar, ni slutar som Lindahl!

Det vore bra om Sverige kunda ta 2 poäng det blir lite mer skillnad på poäng tavlan då! wtf! :)

Spännande är det iaf. Luktar guld tycker jag!

Grymt starkt! Kändes verkligen som om benards nerver svek henne på sista stenen. Hon ville bara ha det gjort och kunde inte fokusera, så kändes det iaf, alldelles för snabbt.

Men det tackar vi för och lägger ett guld på "högen" :D

Tillbaka
Topp