[OT] Äntligen har OS startat, jag ska se...

Hahaha, småkul faktiskt.

Men hellner verkar ha självdött i skogen. Fasiken, synd att man inte har en aning om vad som händer i tävlingarna "live". Kunde lika gärna se på text tv. Skabb tv!

Simpanovic skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det dödsryckningar han uppvisar?

antagligen för nu vandrar han vidare

faann en fjärde plats till. me 1,5 sek eller vare va. men killen ska ha jävligt mycket kredd för att han tar ut allt ur kroppen. klantigt at johan olsson, 5 sek efter bauer inför stadion, så åker han fel. trött, visst, men ändå :D

vart tog northug vägen? faller de där pengarna ut nu, från faebook gruppen som handlade om att den som slår petter får en slant?

Jensen skrev:
> vart tog northug vägen? faller de där pengarna
> ut nu, från faebook gruppen som handlade om att
> den som slår petter får en slant?

Den gruppen har väl bytt namn till "Vi som gillar att ligga med snögubbar"

Ja jävlar vad slut Hellner var på slutet. Det såg ut som att han skulle lägga sig och dö när som helst. Starkt kört. Kul att han körde för guld också.

JLarsson skrev:
> Jensen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > vart tog northug vägen? faller de där
> pengarna
> > ut nu, från faebook gruppen som handlade om
> att
> > den som slår petter får en slant?
>
> Den gruppen har väl bytt namn till "Vi som gillar
> att ligga med snögubbar"

:D:D gjordes säkert när de fått massa medlemmar :D

Jag såg när hon bytte om efter loppet. Jag har alltid undrat vad åkarna har under kondomen. Nu fick jag svaret.

Sport BH, pulsband, underställ tävlingskondom. Under verkar det vara bara en sport trosa/kalsong, vissa har windstopper i grenen också.

Äntligen mer sport ikväll!

På torsdag är det Sverige - Canada i gruppfinal. tror svenska tjejerna loosar den faktist...

Nu när tjerna i längdspåret fick en så bra start så kan deras fortsatta tävlande gå hur bra som heslt tror jag.

zodah skrev:
> Nu när tjerna i längdspåret fick en så bra
> start så kan deras fortsatta tävlande gå hur
> bra som heslt tror jag.

Verkligen. Det måste ta bort en del av stressen och boosta självförtroendet.
Hellners lopp igår var en rysare.

Ja jag tror även herrarna kan ta med sig det positiva från igår. Hoppas det smittar av sig till fler i svensklägret, hade inte vart helt fel med fler medaljer :)

Snart drar herrarna igång med hockeyn också, kan bli spännande. Ifs så är det mot ful-tysken i första matchen, den matchen ska vi vinna, men ändå viktigt att laget spelas ihop.

Jag funderar på om det är värt att vara uppe för första matchen mot Tyskland. Kan väl inte bli så rafflande väl?

om vi förlorar är vi ju kass och inte värda att bränna sovtid på. och vinner vi så har vi ju gjort det som alla tror skall hända - inget att se på. Det är ju de matcherna som kommer sen som blir intressanta.

Bang skrev:
> Canada - Norge ikväll. Undra vilka som vinner den
> herrhockeydrabbningen...

Det är så tråkigt med icke-rena-konditionsidrotter, så få överraskningar. Skulle vara Sveriges BIG ICE..

var väl inga överaskningar i damernas 10 km?

Måste säga att jag gillar skarp när man skall kasta långt, hoppa högt eller sparka boll.

Haha kul där med acos tid. Folk slappnar ju av vid målgång och tappar massa tid. Hon hade ju kunnat gått förbi sådana personer i "efterhand".

Det var ju ännu värre för tjejen som startade innan aco. Henne höll de kvar och drog i staven när hon stack. Snacka om att tappa fokus. Tror inte de drog några sekunder från henne.

Tillbaka
Topp