[OT] Äntligen har OS startat, jag ska se...

JT skrev:
-------------------------------------------------------
> Det viktigaste är ju egentligen bara att
> norrmännen inte tar några medaljer.

Spontant känns det svårt. 7 av 8 norrmän gick vidare för herrarna och Bjørgen blir svår för damerna.

Man måste iallafall tillstå att med damer och herrar om lott gör detta moment med sprint till ett, för oss betraktare, jävligt spännande moment! Det är fan action hela tiden!
Inte riktigt som Tour of Qatar :)

Tacka fan för att Marit Bjørgen vann framför polskan och majdic....synd på Olsson men hon hade ju inte mer....Grattis Norge säger jag, detta behövde de!

Men vilket pannben Majdic måste ha, hon har ju sett död ut efter varenda målgång och skrikit av smärta. Fy fan.

stefan_ skrev:
-------------------------------------------------------
> det låter lite perverst när herr hård pratar
> på om att bomba och borra på i dalarna

Bäst var "Blomman" som tyckte Kalla var underbar att se i tvåan=)

sverige måste ju vara mästare på fjärdeplatser nu :D man kan ju konstatera att emil lät formtoppen komma för tidigt. jaja, han ä väll bara 24 år, hoppas han håller på om 4 år.

Fan, det är mitt fel, varje gång jag tittar blir det 4:e platser och besvikelser. I måndags missade jag Kallas lopp pga styrelsemöte i brf:en och då blev det guld. Igår tittade jag när Anna-Karin skidskytt kom fyra, sen åkte jag ut och åkte skidor. När jag kom hem kunde jag läsa på nätet att Ferry tagit guld.
Ikväll var planen att inte missa ett skit men Anja kraschar och sprintskidåkarna bommar. Det blir till att slänga ut tv:n så kanske det blir några fler guld.

Nu är det 30 minuter kvar då Dam Kronorna ska möta Kanada i sista gruppspelsmatchen i hockey.

Den Lär Sverige torska också...

Nu återstår det väl bara att Tre Kronor torskar i öppningsmatchen mot Tyskland också.

Tillbaka
Topp