Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Bang skrev:
-------------------------------------------------------
> Har ni tänkt på att åkarna alltid håller i ett
> par skidor eller stavar. ALDRIG att de slöpper
> skidorna även när det ska kramas å grattas.
> Utan man kramar med skidorna :)
Jag har tänkt på det! Efter Anna Haags silverlopp i skiathlonen var det extra tydligt, då fick man se att det sprang fram en kille på momangen och hämtade Annas skidor och gav henne ett par som var ihopsatta sådär tjusigt "sida mot sida". Allt för några sekunders extra exponeringstid :)
Tror det var på lilla sportspegeln. En svensk lovande junior som gjorde av med 20.000 på klubbor på en säsong. Känns lite löjligt eller? Verkade inte vara ngn ovanlig situation heller om jag förstod reportaget rätt.
Det är ju ett par riktigt justa hjul per säsong ju! :)
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Slut?? Hockeyn började ju precis. 0-0 efter fyra
> minuter.
Precis, har just kommit till jobbet efter några timmars sömn efter skidstafetten,
här i ytlandet får man nöja sig med lustigkurrarna på lajjjvbloggarna (kör Aftonzeitung just nu).
0-0!
Tycker spelet gungar fram och tillbaks, inget vidare etablerat spel i nån av zonerna, problem med uppspelen när man möter muren av blåspelare på blå linjen1!
Nu har det kommit ett nytt "uttalande" från nörrbaggen! "Hellner var säkert pissrädd för mig innan starten av stafetten". Jaja, vad är det för fel i huvet på karjäveln? Bara xtra skönt att de där rövnörjarna fick stryk. Norge åkte på däng igen! HAHAHAHA!
Northug är verkligen kaxig på intervjuerna. Men han kan backa upp det också. Jag skulle kännt mig rätt stressad om jag hade honom jagande bakom i spåret. Hans sista spurt var lika stenhård som resten av hans lopp.
/J
Det kommer bli flera roliga och häftiga dueller mellan Hellner och Northug i framtiden. Det kan skidsporten behöva. Ett skönt guld blev det.
Men jag måste nog spela in reprisen på Kanade och Ryssland. Verkar vara en grym match.