OT: Är det snart ok att handla på HM igen?

mattihp

Aktiv medlem

Kommer ni börja handla på HM igen nu när de till slut lämnar Ryssland?

Nepp, fortfarande 95% skidkläder som tappar formen efter första tvätten. Har slutat handla där av den anledningen.

Skidkläder får mig att tänka på när ungdoms-SM av någon udda anledning förlades i min lilla hemort i norduppland. Jag tänker mig att någon ansvarig i kollektivtrafiken eller liknande hade hört att Hallstavik är en riktig skidort.

Skidkläder får mig att tänka på när ungdoms-SM av någon udda anledning förlades i min lilla hemort i norduppland. Jag tänker mig att någon ansvarig i kollektivtrafiken eller liknande hade hört att Hallstavik är en riktig skidort.
Kanske inte Hallstavik, men Häverödal har väl lång tradition och verksamhet både inom skidor och skidskytte, även om snöförhållanden på senare år inte varit de bästa.

Kommer ni börja handla på HM igen nu när de till slut lämnar Ryssland?

Gäller den frågan även Tetrapak? Kan bli svårt med mjölkprodukter.

Nej, det är ju itne bara Ryssland som är deras problem. Jag är less på den politiska aktivismen hos bl a H&M. Jag vill köpa vettiga kläder till rimliga priser utan att kunna känna att jag går runt och sprider ett politiskt budskap.

Ska man undvika politisk aktivism blir det svårt att köpa något från Unilever. Eller VFC (många kända sportklädesmärken i deras portfölj). Svårt att vara konsument idag.

Tillbaka
Topp