Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jaså? Så Cc-donglar har inbyggt batteri samt klarar sig utan externt wifi numera menar du?jomper sa:Bluetooth är så bökigt jämfört med chromecast audio bara.
me.I.am sa:Hatar dom här "intelligenta" reklammotorerna. Klickade på några länkar i tråden och vips har jag reklam för högtalare från netonnet på HappyRide. Storebror ser dig är väl en sak, men att giriga släktingen ser dig gillar jag inte.
jomper sa:Bluetooth är så bökigt jämfört med chromecast audio bara.
Mr Orange sa:Jaså? Så Cc-donglar har inbyggt batteri samt klarar sig utan externt wifi numera menar du?jomper sa:Bluetooth är så bökigt jämfört med chromecast audio bara.
Vernersson sa:me.I.am sa:Hatar dom här "intelligenta" reklammotorerna. Klickade på några länkar i tråden och vips har jag reklam för högtalare från netonnet på HappyRide. Storebror ser dig är väl en sak, men att giriga släktingen ser dig gillar jag inte.
http://www.youronlinechoices.com/se/dina-val
Här kan man iaf lite hjälpligt styra intressebaserad reklam.
...
jomper sa:Chromecastprylen kostar bara ca 300 kr.
HåkanC sa:Var hittar du Chromecast Audio till det priset?jomper sa:Chromecastprylen kostar bara ca 300 kr.
Jag har inte lyckats hitta den för mindre än 390SEK.
/Håkan
Mr Orange sa:Jaså? Så Cc-donglar har inbyggt batteri samt klarar sig utan externt wifi numera menar du?jomper sa:Bluetooth är så bökigt jämfört med chromecast audio bara.