(OT) Bluetooth för flera högtalare

Zwinto10mm

Aktiv medlem
Finns det nån bluetooth man kan ansluta till div högtalare som också kan länkas?
Som likt Marshalls system. Så man kan spela musik i samma tele. i flera olika högtalare samtidigt?

JBL Connect+ (och endast connect mot connect oxå) kan synkas mot varandra upp till 100 st lr ngt sånt. Men det kräver ju att du har en massa jbl högtalare..

Bluetooth 5 om man redan har det i telefonen / datorn ska väl oxå klara fler än 1 st iaf men det är ju ganska nytt så inte alla devices som är förbereda för det antar jag.

Jag har Denons multiroom-system HEOS här hemma. Där kan du skjuta ljud med BT till en högtalare som sen blir vanligt multiroomljud i andra högtalare. Funkar finfint.

Spännande. Får kika på det. Jag formulerade mig ganska otydligt nu såg jag nu.

Det jag menade var en extern bluetooth som man kan koppla på random högtalare så min inte behöver köpa en massa jbl lr marshalls.

Hoy!

Undrar typ samma sak så tar vid här. Jag och min fru ser på film ibland och då vore det kul att kunna använda sina bluetooth-lurar men datorn är gammal och stödjer inte flera lurar. Kan man köpa en puck som sänder ljudet till två par hörlurar? Vore så jäkla smidigt! Men gissar att det blir fördröjning etc?

Kanske fel tråd men tacksam för tips!

Bluetooth multistream är det du ska kolla efter. Har du inte stöd för det i din dator så kan du skicka ljud till en annan puck som kan lösa det. Finns att köpa på Kjell, Amazon och andra liknande ställen.

Nästa fråga. Köpte ovan. Någon som vet hur man justerar delay mellan ljud/bild i Netflix. Windows. Är någon tiondels sekunds delay D:

Tillbaka
Topp