Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Innehåller inte den glykol?Någon som provat ice remover (för bil) för att få lite hjälp, sugen men vågar inte ?.
Har en kupefläkt som blåser lite varmluft men det är supertråkigt!
Varmluftspistol fungerar utmärkt.
Kuppevärmare på låg effekt funkar bäst, luftombyte och värme i ett. Bara att vara med och ta hand om vårfloden. ?
Det gjorde en kompis till mig. Men bara en gång...Skruvmejsel och hammare!
Det gjorde en kompis till mig. Men bara en gång...
Stäng av el , hårtork på maxläge , 5 min och jobbet är klart ! Lägg bara gammal handduk under .Har en kupefläkt som blåser lite varmluft men det är supertråkigt!
Med varmluftpistol går det fort.
Japp. Skruvmejseln in i sidovöggen.Gick frysen sönder?
Jag kör med kupévärmare I den "frostfria" frysen en gång per år. Måste dessutom dra ut den för att ta hand om smältvattnet som rinner ut på baksidan. Det tar flera timmar.
Skitfrys!
Jag har haft 2 kylfrysar på rad från Electrofusk (gamla lgh och gamla-gamla lgh). Båda var frostfria men behövde frostas av. Köper inte en till vitvara därifrån.
En frostfri kan även behöva frostas av. Det blir typ igeninsat inuti så den inte orkar kicka igång eller liknande. Hände efter 5 år och ganska lång tid med öppen lucka på mitt Siemens. Blev som nytt efter avfrostning.Samma här. (fast detta är den första frysen från det bolaget)
Den är säkert en bra till uppvärmning av huset också.Min frys närmar sig halvseklet nu och tuffar på med en avisning per år.