[OT] Carola vann...

paperboy

Medlem
[OT] Carola vann...
...och hon skulle passa som reklampelar för Biltemas damcykel Comfort.
Alexander Bard skulle jag vilja se på en matt kakifärgad DH.
Poodles på såna där små trehjulingar med flak.
Fler förslag?

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Carola vann...
Jag tycker att The Poodles var de bästa deltagarna (den bästa deltagaren). Faktiskt en riktigt bra låt! Fast jag vete fasen vad de skulle passa på för cyklar....

Edit: Beroende på om man räknar musikerna var för sig eller bandet som helhet.

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Carola vann...
Magnus Karlssons läderkvinnor skulle passa på varsin pearl white Cannondale med Lefty.

magnus_carlsson2.jpg

6fs1wht.jpg

[OT] Carola vann...
...med en skam för Sverige.
Body Without Organs var klart bäst.
Andreas skulle hellt klart varit ett kanon bidrag till Athen.

Vad skall en 40-årig kvinna kunna bidra med i Athen?

[OT] Carola vann...
MCM_team skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag tycker att The Poodles var den bästa
> deltagaren.

Den? Var dom inte fyra?

[OT] Carola vann...
...och gjorde det helt rättvist. Riktig schlagerlåt, något man inte kan säga om många andra av bidragen. Fast egentligen spelar det ingen roll vem vi hade skickat ner till Aten, det är ett rent nöjesspektakel som bara ska roa så många europeér som möjligt under några timmar.

Gick fint att förena nytta med nöje, hann med att montera en Saintbroms under tävlingen utan att spilla olja på golvet. :-)

/Leo

[OT] Carola vann...
Leo skrev:

>
> Gick fint att förena nytta med nöje, hann med att
> montera en Saintbroms under tävlingen utan att
> spilla olja på golvet. :-)
>
> /Leo

Bahhh, det var väl ingen bedrift... ;)
Skulle vart skillnad om det vart cykel med Roberto Vacchi...!

[OT] Carola vann...
Leo skrev:
-------------------------------------------------------
> ...och gjorde det helt rättvist. Riktig
> schlagerlåt, något man inte kan säga om många
> andra av bidragen. Fast egentligen spelar det
> ingen roll vem vi hade skickat ner till Aten, det
> är ett rent nöjesspektakel som bara ska roa så
> många europeér som möjligt under några timmar.
>
> Gick fint att förena nytta med nöje, hann med att
> montera en Saintbroms under tävlingen utan att
> spilla olja på golvet. :-)
>
> /Leo

slagerlåt, vad är en slager? när det inte längre är jury som avgör, utan tv tittarna och man inte får rösta på sitt eget land så är det kört för carlona, oavsett om det är en slager eller inte. det är en slager i sverige, inte nere på kontinenten. vill vi vinna det (annars finns det ju ingen anledning att ens skicka någon) måste vi skicka nån som europa gillar, inte nödvändigtvis nån som alla gillar i sverige. jag blir inte det minsta förvånad om carlona inte ens kommer vidare från kvalet. Carola vann enbart på sitt namn, hade artisten hettat nått okänt, varit en NOBODY så hade låten aldrig ens tagit sig till final. lika NOBODY är carola nere på kontinenten. tar hon sig vidare så blire det topp 10, ja, räknat från slutet då.

ses i kvalet inför 2007, för visst kan man inte bli helt utesluten, även om man kommer sist i kvalet?

carolas låt är som den där ramen som går av påväg hem från butiken :D

[OT] Carola vann...
Jag röstade inte, gjorde ni det? Ändå vann Carola, konstigt va? ;-) Det är lite som att gnälla på valresultatet, det är ju ändå "folket" som röstar. Ska man sikta på att vinna i Aten så ska man nog göra som grekerna gjorde förra året, det verkar ju funka. :-D

/Leo

[OT] Carola vann...
Om BWO skulle tagit sig till Athen skulle jag har röstat på dem där. Men inte nu.
Nu kan man inte rösta på sitt egna land, men jag som bor väldigt nära Danmark får in dansk täckning på min mobil, och kan därmed rösta på Sverige :D

Tillbaka
Topp