Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska jag börja med utkörning av mat?MAMTB sa:Ouufff.... Två timmar kvar till lunchrast och nu blev man ju vrålhungrig!!
rln sa:Chokladen.
Då måste man äta mycket choklad för att få i sig tillräckligt med carbs. ?Pfaff sa:rln sa:Chokladen.
3% kolhydrat i Lindts 90%.
Earlslick sa:Då måste man äta mycket choklad för att få i sig tillräckligt med carbs. ?Pfaff sa:rln sa:Chokladen.
Pfaff sa:rln sa:Chokladen.
Inte förstöra nu. Jag vill ju äta en massa choklad.Spacekitty sa:Nog för att jag inte är någon hejare på matematik, men på dom förpackningarna jag har i skafferiet står det att den innehåller 14 gram kolhydrat per 100 gram. Det måste väl ändå vara mer än 3%.Pfaff sa:3% kolhydrat i Lindts 90%.rln sa:Chokladen.
Sedan har vi ju surkålen!Earlslick sa:Då måste man äta mycket choklad för att få i sig tillräckligt med carbs. ?Pfaff sa:rln sa:Chokladen.
Jag brukar äta den 90 % med hasselnötter och färska dadlar, då är den riktigt god.Pfaff sa:Eller choklad som är tänkt för konsumtion istf matlagning ;-)
Det smakade bra, det var första gången jag gjorde korv. Varför har jag inte köpt en köttkvarn tidigare?Snuten sa:Det där såg ju riktigt äckligt ut. Hoppas det smakade bra.
Gott om kolhydrater i färska dadlar.rln sa:Sedan har vi ju surkålen!Earlslick sa:Då måste man äta mycket choklad för att få i sig tillräckligt med carbs. ?Pfaff sa:rln sa:Chokladen.
Eftersom mitt behov av kolhydrater är väldigt nära noll så löser det sig.
Ja, men de äter jag för smakens skull.lundatok sa:Gott om kolhydrater i färska dadlar.rln sa:Sedan har vi ju surkålen!Earlslick sa:Då måste man äta mycket choklad för att få i sig tillräckligt med carbs. ?Pfaff sa:rln sa:Chokladen.
Eftersom mitt behov av kolhydrater är väldigt nära noll så löser det sig.