Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
App, app! Observera regel 4!
Är det ditt fordon som ligger på bandet, farbror?
Vilken idyll!
Wow! Bra gissat! Och det bästa av allt är att det finns massa dh/enduro-leder därVilken idyll!
Är det en skidbacke där borta? Typ Vångabacken?
Jag tyckte jag kände igen den. Var där och körde en DH-tävling typ 2008. Fantastisk miljö med alla lövträd.Wow! Bra gissat! Och det bästa av allt är att det finns massa dh/enduro-leder där. Har mycket skoj precis utanför dörren.
Vad kul att du varit här! Tänker att det ändå är bra utförsåkning för att vara Skåne. Flyttade hit från Malmö 2013, inte ångrat det än.Jag tyckte jag kände igen den. Var där och körde en DH-tävling typ 2008. Fantastisk miljö med alla lövträd.
Tävlingen gick skit, bilresan tog aldrig slut och det var så varmt så man höll på att avlida. Men minns ändå platsen som väldigt fin!
Är det hamnen i Ventimiglia man ser där nere?
Så kan det nog vara. Jag trodde först vi var längre ner på franska sidan. Fick tidigt se vad jag trodde var Nice flygplats, och sedan flög vi sydväst innan det veks ut över havet. Men sedan fick jag det inte att stämma då det gjordes nån konstig ögla och sedan gick vi mer eller mindre rakt in innan en skarp vänstersväng precis innan landning. Vanligt är annars inflygning längs kusten fr sydväst. Nu när jag tittar på kartan var det nog Genua flygplats jag såg i inledningsvis.Är det hamnen i Ventimiglia man ser där nere?