Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag förstått så är det 99% säkert att det blir så, och typ 1% chans att det blir Tyskland istället. Hur de har räknat ut det har jag ingen aning om.Är det 100% att om Frankrike vinner, så möter vi dom.
Och om Norge vinner möter vi dom??
Jösses....detta ROande...Nu ska de RO igen de j-la norrmännen!![]()
Iom den missade straffen så är det rätt uppenbart att det är en läggmatch3-1 nu
Norge gjorde väl 1 mål för att det inte för uppenbart skulle se ut som en läggmatch...
Missad straff = läggmatch. Bra, det ska jag komma ihåg till slutspelet.Iom den missade straffen så är det rätt uppenbart att det är en läggmatch![]()